Selasa, 21 September 2010

Ceritera Raya Saya Part 2

aku dh bgtau kan smp umah opah aku dlm pkl 2.00am mcm tue..

the moment aku msk je rumah, aku tgk, semua dh terbongkang takde space dh utk aku laki bini.. yg ader, btol2 depan pintu rumah.. nasib aku bawak sendiri toto ngan bantal..

kl ader pencuri masuk nie, confirm2 aku laki bini yg dilangkah nyer dl..













semua aksi gedik santai yg aku hidangkan kt korang nie semua adalah sekitar rumah opah aku.. yg rumah lame tue, rumah moyang aku.. UITM jadi amik rumah angkat.. ko igt anak org aje ko blh up angkat angkat nie?

rumah pn blh okeh..

apepepun, aku kagum ngan herman nk plk dia posing kali nie.. kl tk, tk ubah mcm tiang lampu tegak tepacak!!



nie jurugambar tk bergaji aku.. senang amik adik sendiri.. payment ko blh buat buat lupe jerk.. kire halal..







prompreng nie sepupu setok laga kepala aku.. nk laga acah acah pn boleh, nk laga btol btol pn boleh..

sebab perangai pn lebey kurang, tue pasal blh ngam.. tp aku rase, sewel dia sikit ader dasat lg dari aku.. muwahahahah jgn marah beb.. anggap la gua puji lu!!







nie dh nk setat tour raya dh nie.. time nie la kiteorg dok serbu rumah sedara mara setat dari bota kiri bawak santak ke ipoh..

ketua dia of cos pakcik aku yg cekak pinggang tue.. habis 5 bijik kete blakang kete dia ajer..

taiko busat la kate kan..



ayu dan hemsem belaka cucu2 opah aku..







family potrait harus ada dlm dua version



version sopan/ waras



version kurang sopan/ kurang waras


aku nk ttp dl N3 nie.. nnt nnt sambung.. tp sebelum tue, aku nk bg pop kuiz dl..

lihat mamat ber4 di atas?? mereka adalah Geng C_ _I_ B_ R_T..

sila isi tempat kosong..

chiow!

4 ulasan:

eMMe berkata...

tu opah yong ek? yg tudung labuh tu? sihat ek? cam my opah belah ayah, kurus je....menten slim, jeles!

AIN berkata...

Selamat Hari Raya kak yong!!

lau saye dapat jawab bagi saye duit raye eh..

jawapan nya Geng CIRITBIRIT..

ada betul ka???
hihi

..: MuZaiY :.. berkata...

owh tima kasih kerana memuji hueh2.. tggu kepujian dr gua plak hueh2

Razila berkata...

ain : YER.. JAWAPAN ANDA TEPAT!!
nk duit raye, meh dtg umah kyong :)