Isnin, 27 September 2010

Ceritera Raya Saya Part 4



mari tgk gambar kaki dahulu.. yer.. saje amik gambar kaki yg tiada flash sbb kl ader flash, nampak sgt kaki aku paling itam..

almaklum la.. kaki kuat merayap mst la itam lebih!! wakakaka okey benti gelak sekarang!





huh ini dua org letih mcm bawak kereta padahal hanya ddk di belakang..

lain la mcm aku.. ddk depan sebelah driver mst la penat kene tdo pelok bantal hohohoho.. B)



rumah no. 3 jatuh pada rumah acik aku.. adik mak aku paling kecik.. konon cehssss..

gambar rumah sebijik tarak, kite amik gambar bingkai love.. auwwww..

nk tau dia idang ape kt kiteorang? jap aku seret gambo!









dia idang pizza ko.. hamekkk ko ader?? ko ader??

tahun lepas dia idang KFC.. nie aku suspen btol tgk thn depan dia nk idang ape plk..

kan aku dh kate.. aku mcm pekerja kebajikan.. bab idang idang makanan nie, mmg kontrak aku ler..

thn depan aku nk carik calon nk pass pada sape bab idang idang nie..







dorang dorang nie sume bagaikan jerung tgh tgg pizza.. aku kan pendengki.. aku bukak lambat lambat bagi dorang amik bau dulu..

padahal aku dh blasah sekeping kt dapur.. muwehehehehe..



gambar selingan.. aku suke gilak sm ini picture.. mcm kover album SIPUTAT WALIMANGSARI.. konsep album dangdut mebi?? pelissssss..

rumah no. 4, aku skip.. biasa biasa ajer.. blasah kuih opah tue, minum air oren pastu challow..





rumah no. 5.. rumah opah embun.. tiap tiap tahun pegi, mmg gini la kostume nyer.. baju kedah ngan kain batik..

idok penoh le teman nengok dia makei baju ghayer.. ateeeeeeeeee...




perghhh nie kl tonyoh dkt mulut nie, konfirm bengkak mcm pas enjet botox..



stakat bibir kak nita serawak tue, seploh tiang ko blh tinggalkan dia..

dh.. setop jap.. nnt last n3 pasal raya aku sambung..

nk gie jamban jap..

chiow!

1 ulasan:

eMMe berkata...

wow pizza.....huhuuu...menggugat iman ku...aduhhhh...sodapnye yong....raya makan pizza tuu...huhuuu...