Jumaat, 3 September 2010

Pagi Pagi Pagi Lah Pagi..

aku : eh, dh bangun dh? nape yang?

herman : banyak nyamok la..

aku : yer ke?? asal eh?? saya dh pasang ubat nyamok dh

herman : ntah.. mane la saya tau.. bulan puasa nie, NYAMOK MANE KENE IKAT..

aku : erkkkk..

kejadian nie seawal 4.30 pg yer.. time kasih la yer herman sbb pagi pagi lagik dh kenekan bini kau nie..

ko tgg sok sok.. dpt chan aku balas..

chiow

p/s : malam semalam aku tebelahak dkt jamban rumah.. perghh sakit shiot tekak ngan perot.. just sbb tengahari tue, aku ader nampak minah sorang nie dok tebelahak dkt singki cafe pejabat aku.. ape aku buat dkt cafe? of cosss main bola! :p

1 ulasan:

eMMe berkata...

ade nyamuk ekk?
pagi tadi bangun2 siap2 nak gi keje, ade lipas sekor sesat dlm bilik...huhuhu..jgn branak pinak dlm bilik tu sudah...huhuu...