Rabu, 29 September 2010

Mari Bekfes Roti Canai 10 Keping 6 Hengget..

nie pg pegi lambat sket opis.. ader hal sket..

herman kate dia nk bekfes dl sebelum pegi keje..

BAEKKK PAKKKKKK...

nasib semalam aku beli coti canai instant.. ader kakak tue jual.. sedap wooo..

RM6 utk seploh keping.. aku rase mcm murah gile.. korang rase ape?? eh, tiba tiba aku rase lapar plk :p



dap dap dap dap.. siap feeling feeling tepuk2 dl roti canai tue sebelum idang.. baru la mamak bebs!!





terus terang aku cakap, mood nk memasak tk ader lagik.. so, ko terima ajer la daging sambal yg aku frozen kan hr tue buat cecah yer.. redho.. redho..




gambar sebelum roti canai dan sambal daging lesap masuk perot..

chiow!

3 ulasan:

cik gObu berkata...

hehehe
tiap2 hari makan roti canai

apakah bisa menggemukkan badan hehehe

eMMe berkata...

sedap kan sekali skale pekena roti canai....mE jadi lapar tgk yong punye roti canai kriokkk...perot ku aduih!

Razila berkata...

aween : of cos bisa.. bisa bangat tue.. bias berbisa la katekan!!!

emme : sedap emme.. makan panas panas lagik perghhhh..