Jumaat, 1 Oktober 2010

Yer, Saya Ada TARZAN Di Rumah Manis Rumah

aku : yang.. yang.. meh sini tgk nie..

herman : ape??

aku : see.. cantek tk??

herman : hurmmmm.. pasni saya tau la mcm mane nk panggil awak masuk tdo..

aku : heh??? cam mane??

herman : WWooOOO.. WwOOOoooo... (ala2 TARZAN)

aku : ko mmg sengaja nk sakitkan hati aku kannnnnnn!!!

herman : ahahahaha.. (sesambil gelak kuar bilik)

baik.. jelas di sini, herman sudah tukar menjadi TARZAN..

sebelum ini, dia menjadi JIN APRIT sbb selalu buat aku meroyan mcm org kene sampuk..

nk tau kenapa bertukar kepada TARZAN???

sbb ini...


sbb aku lilit bunga dkt katil dia sudah feeling feeling di dlm hutan lalu mentransfer diri jadik TARZAN..

bedevassssss!!!! potong stim btol la pakcik nie..

HERMAN = TARZAN

hahahah...

chiow!

4 ulasan:

eMMe berkata...

kelakar la kowang berdua, sowang tarzan, sorang Jane (jin ke)hahahaa...
tema bilik tido tu dlm hutan ke dlm taman? heheheh..ape pun..me suke ade bunga lilit tu...

Razila berkata...

haha yong plk dh tukar jadi JIN.. makne nyer TARZAN dan JIN..

thanks emme.. ai pn loike juge.. :)

jesnita_ns berkata...

set bilik tido baru eh yong?? takde arr sakit badan ko tido beralas tilam lg..hahhaha

Razila berkata...

tk hade la.. bunga tue yg baru gantung.. hahaha tdo beralas tilam saje adalah cerita lama.. terasa rasa mcm ZACK sama AZURA time tue.. wakakaka..