Sabtu, 23 Oktober 2010

A Little Something For My New 'Pal'

went to Plaza Low Yat this morning.. for the 1st time bebeh!!!

all because of my new 'pal'.. heheh en tarzan yg eksaited lebey..



sebelum smp plaza, mari belasah aiskerim chocmint yg so-so ajer sedap nyer.. jadikla..

bile en tarzan kate nk pegi plaza law yat, 1st thing yg aku imagine is tpt yg panas (open air) dgn org bersesak sesak..

demmetttt!!!

but once sampai, tekejot aku bl tgk dlm building and air condition lagik.. canggih btoll..

toilet jgk adalah RM1 per entry yer.. itew adalah utk primier toilet.. sblm ko masuk jamban, dia mop lantai sume dl.. pastu ko buat la projek ko tue..

yg toilet biasa RM0.50 tp gile kotor.. wtf kutip 50sen.. aku benam ko dlm toilet tue kang br tau..



aku dgn masyarakat planet marikh..


tk sia sia aku bersesak dlm tue tadi.. hasil nyer..

big thanks to en tarzan sbb sudi belikan menatang alah nie semua utk puan jin.. auwwww..

dh, nk gie tk citer hantu jap..

chiow!

Tiada ulasan: