Isnin, 11 Oktober 2010

Time Kasih Kak Fillanie - Sungguh Memberi Idea..

aku mmg ader satu benda idaman hati dkt ikea tue.. everytime lalu mst aku curik curik pandang..

tp pandang ajer la sbb en tarzan dh berdehemm..

'ehemmmmm pandang depan.. pandang depannnnn'

aku nk port menda idaman nie dkt living room tp en tarzan tk bagi sbb kate nyer tk sesuai.. aku tgk org lain rilek ajer letak dkt ruang tamu.. blh plk.. elok je..

keeeeeeee dia tamau beli sebenar nyer dn alasan tidak sesuai tue hanya sebagai sandaran..

nie yg aku nk bersilat nie..

tp, hr tue aku ader baca blog nie (aku silent reader dia.. sesekali ajer tgglkan komen).. pasal N3 brg2 ikea dkt rumah mak dia..

so, sudah terpacul la menda idaman aku.. rupe nyer mak dia ader beli menda nie.. letak dkt dapur..

TINGGGG sudah dpt idea.. tiba tiba tingat periuk belanga aku yg dok bersepah2 dlm setor..

seketol atas kotak tivi, seketol atas kotak mineral, berketol ketol atas lantai..

so, mlm yg gie makan malam intim tue, try test la gak tanye tanye en tarzan blh beli ke tak..

tk pakai duit dia pn tk pe.. pakai duit aku pn bole.. just say YES.. tat will do. :)

tiba tiba dia kate..

OKAY OKEY LEPAS DINNER KITE GIE BELI APE YG AWAK NK TUE..

wahhhhhhhhhhhh apakahhhhh.. rahmat tuhannnnn

the best part, dia belikan.. yippiiieeeeee **selamat duit aku** hahaha..

nk tgk menda nyer??




rak serbaguna nie.. hahahha.. gelabah tk smp teringat ingat :)


sekarang blh tdo lena..


time kasih sayang.. auwwwww


chiow!



p/s : add blogger yg memberi inspirasi adalah http://kasihaleeya.blogspot.com/ anak akak nie comels comels belaka.. :)

Tiada ulasan: