Selasa, 12 Oktober 2010

Taming Sari Here I Come.. Demmetttttt..

kite sambung balik yer anak anak..

esok pagi tue, kiteorg pegi bekfes dkt bandar melaka.. tour guide musti la pejal anak jati melaka..

mcm acit tue dh dh sedikit terpesong dari melaka..

baru aku tau, rupe nyer bandar melaka tue ZON BEBAS ROKOK.. tp once a smooker, always a smooker..

dorang mane paham bahasa.. lagik ko kate tk blh merokok, lagik dia galak merokok bawah signage tue.. cheh!!


kiteorg bekfes dkt warung asam pedas ape ntah name nyer.. pening akak tue nk amik order.. banyak sgt bunyik..



ini bukan askem.. ini adalah TAPAI yang dimakan oleh APAI.. eh.. mcm pantun plk.. kiteorg kecek sket ajer..




kiteorg nganga tgk kedai tue susun ketam bertindih tindih ngan udang bahu ke bahu tue.. lekkkk aje dia susun mcm tue.. caya lah..

yg apak apak lg best.. terus capai pinggan amik nasik berlauk termasuk le en tarzan.. kes tk tahan la tue.. tp lauk pauk dia pn mmg nampak mcm tempting OOOOO..

tp satu yg aku heran, sorang pn tk berani amik ketam ngan udang tue.. takot kene hentam mahal kot.. wakakakaka..

omak omak makan ape?? makan roti canai ngan kuih muih ajer.. redhoooooo tgk apak apak sedappppppp sauk nasik masuk mulut.. kiteorg omak omak nie, telopongggggggg..

KO LUPE BINI YER BANGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG..


ouh, bekfes adalah ditaja penuh oleh farid.. time kasih la farid oiiiiii.. bile kite nk bekfes sesame lagik ramai ramai cenggini??? ko suke kan?? kan??? kan??? :)



dh perot kenyang sume, mari kite eksesais... berjalan la kiteorg nk ke menara taming sari tue.. elleehhh bukan jauh naw.. lintas jalan besor ajer...



aku dh agak dh.. aku dh agak dahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..

sok sok ader anak sok, gini la nasib aku.. daddy jauuuuuuhhhhhhh sebatu ke depan, mummy dok struggle kendong anak nun jauuuuuuuuhhhhhh sebatu kt belakang..

hello apak.. ko setenbai siap siap stroller Maclaren utk anak eh.. senang aku pakai sorong ajer..

tp kenapa perlu highlite Maclaren di situ???



kiteorg nk naik tue.. tueee.. menda alah yg togak tepacak tue.. TAMING SARI..

adult RM10 (pls show ur ID).. kids is RM5.. below 2 is free..



sape sape nk tekencing teberak sila.. sila.. kang kt atas tue kang jgn buat hal.. aku campak ke bawah kang..



nie family puan planner.. nie 3 out of 5.. lagik 2 telah didapati berlari lari riang keliling pokok.. aiyarkkkk



ehem ehem uhuk uhukkkk.. tk perlu diperkenalkan lagik.. en tarzan dan pn jin :)





kami kami yg gagah yg sedang menunggu turn utk naik taming sari..

sesambil tue, farid telah mengorat seorang makcik berbaju kebaya pink.. wakakakak tk blh belah btol la ko nie faridddd!! makcik pn menjadi..

gitu, baik ko ngorat opah aku ajer.. dua dua single and available..



okey, yg gayat, sila lepak di sini melayan anak anak..







tue dia.. aku igt feeling dia mcm naik jambatan gantung.. rupe nyer mcm naik cable car dkt langkawi dl..

shitttttttttttt..

dh la tinggi.. pusing pusing plk tue.. pening wooooo.. nasib aku dh setenby vicks segala dlm henbeg..



okey.. kereta kiteorg adalah dlm keadaan selamat..





pakcik nie kt bawah mulut dia riuh gile.. tp bile setat ajer mendalah nie naik, dia kejang kt situ.. hahaha gayat rupe nyer... wakakakka



pastu balik mulut dia bising tp menten la keras kt situ tk gerak2 seinci.. takot terempas agak nyer..



chooooooiiiiii...


HELLO UNCLE ACIT.. tgk raif.. setedi ajer berdiri tk takot ape.. lagik dia bising even mulut dh kene sumbat ngan candu..

aku plk yg berpeloh peloh ketiak bila dia nie dok tepok tepok cermin tue.. seriau aku.. ko jgn nak.. kang acik pengsan kanggggggg..

stop dl la eh.. nnt smbg balik.. fewuhhhhh..

chiow!

2 ulasan:

eMMe berkata...

yong...wow! best la jalan2 secara berjemaah..hohooho...ape jin? jin notty yea...hahaha.

Razila berkata...

best emme.. mmg best jalan ramai2 mcm tue.. jin aprit.. hahaha