Isnin, 25 Oktober 2010

Kesian Dia



dinner aku ngan tarzan mlm nie.. pakcik tue bantai kene diarrhea plk.. teruk plk tue.. smp kene injet satu kali dkt lengan.. terus dpt MC..

so, doc dh pesan, no oily food, no food yg ader unsur susu..

dlm kepala aku, bubur adalah makanan paling selamat..


tue.. tue.. betambah tambah makan.. maklum la.. dia MC sorang2 dkt rumah.. bini keje.. haaaa rasekan kebulur kt rumah..

asal aku tepon nk cekidowt condition dia ajer, tk lain yg aku dgr, LAPOR.. LAPOR.. last aku suruh dia tdo ajer.. hilang lapor..

amcam?? hebat tk strategi bini dia?? blk keje td aku tgk ade pastik meggi dlm tong sampah..

sahh!! dia melantak meggi.. sayu jer hati aku mengenang laki kt rumah telan meggi sedangkan aku tengahari td baekkkkk punyer melantak nasik ayam dgn sirap limau ais.. hehe


aku campak ayam dgn tulang tulang dia sekali.. potong kentang, campak kangkung.. dah siap.. ape lagik, jemput makannn..



gula gula utk herman :)



gile babeng la kene kunyah obat nie.. kl aku la punyer obat nie, siang siang aku dh campak dlm tong sampah..

nk telan pun seksa, nie kan plk nk kunyah.. kim salammmmmm..

eh, pesal aku tk nampak si tarzan nie makan obat lepas makan td??

dh, aku nk gie goncang si tarzan yg tgh bergulung atas katil tue.. nk cekidowt makan obat ke tk?? kang esok coti plk lg kan..

mane blh!! aku jeles wooooo..

chiow!

2 ulasan:

sHiReEn berkata...

yong.. samalah acit semalam MC.... demam baik punya sampai baper juta kali muntah... ari ahad tu.. dia tak jamah sebijik nasi pun yong. kempis ler sikit perut acit.. hahahah...

KasihKuAlRayyan berkata...

serius ke?? lahh teruk nyer.. mst acit dh kurus.. sian musuh tp mesra aku tue.. hahaha.. semoga cepat sehat..