Selasa, 4 Oktober 2011

BAR part 2

mari sambung drag gambar.. huhuuhuhuuhuu..




sesi beramah tamah anak2 yatim dgn 'kakak2'




elly, kau jgn lebey2 auta budak budak nie.. dosa kau taw!!!


eh, ape yg dorang tgk??




tiba tiba pakcik nie meraih populariti dlm sekelip mata..


bkn sbb dia hensem *erk* tp sbb tong aiskrim nyer.. ;p








bukan budak budak ajer yg serbu.. yg mak budak pn same naik hantu.. tp sape tk suke aiskrim kan.. tarzan gak ngelat..


aku penat2 beratur, dia selamba cilok aiskrim aku.. dia punyer SAYA NK SATU SCOOP AJER, dh penuh mulut.. mcm mane tue???


1 SCOOP x 5 kali.. byk mane aku dapat???








sedikit sumbangan berupa wang tunai, beras, milo, duit raya dan goodies bag untuk anak anak nie..




and to thank us, anak anak nie up satu show untuk kiteorg..


lagu pn sayuuuuu jer hati mendengor nyer.. lagu pasal anak yang ditinggalkan emak nyer..


kembang kempis kembang kempis hidung beta demi menahan sebak di dada.. terasa untung nyer diri nie ader makpak lagi..






tp kesedihan tk lame.. nk nk bile pengetua tue jemput kiteorg menjamu selera.. auwww uuuu.. makan sape tk suke kannnn??


nk nk perot aku mmg tgh buat show ledeh gagah dlm nie..


belanja jgk anak anak nie makan key ep chi.. selera betol dorang.. best yer dpt mkn ayam..


tp, yg tk best nyer bile announcer kate:


OKEH ANAK ANAK.. MEH AMIK KFC MEH.. TP YANG BAJU OREN, TK BOLEH.. NK MAKAN KFC BELI SENDIRI..


terus dendam dgn announcer.. aihetchu!!


tp aku rase bkn aku sorang la.. sbb aku dpt saksikan beberapa org berbaju oren mcm muke patah hati hahahahahaha..




tp luke di hati terubat bile pihak rumah anak yatim sediakan lauk pauk yg yummeh bebeh esp ikan patin masak tempoyak..


teringat ingat kauuuu smp skangggg..


tp sbb makan dpn anak anak, takkan nk tunjuk kau pelahap kan.. semua makan bajet2 ayu kunun nyer.. nasik half pinggan pn tk penuh.. termasuk la aku..


natijah nyer, hamikkk.. petang tue masing2 kebuluran.. hahaha lempang kang!! hipokrit lagi..


jadik mcm tarzan.. selamba derkkk bawak pinggan ke depan tambah nasik..


wa caya sama lu lah!!!




sesi melawat asrama..


pesan akak : jaga kebersihan yer adik adik.. esp jamban.. penting tue.. :) peace no war..


dh.. aku sambung jap lagi..


dh start tekedek kedek bile nk drag.. tetakan mak..


chiow!!



Tiada ulasan: