Isnin, 31 Oktober 2011

Girls Day Out - IKEA

okeh, ini adalah N3 ala2 pekasam.. dh dkt 2 mgg kejadian baru terhegeh2 nk setori..




memandangkan opis aku tk lame lagi pindah putrajaya, aku + bff dkt opis decide nk buat GIRLS DAY OUT..

mari meronggeng ke IKEA.. pegi dgn tujuan menjadi muflis! rabak wallet mak!




yer la.. kang dh pindah putrajaya kang, mane tpt kau nk lepak2 kan.. stakat alamanda tueee.. hurmmm.. tempat mak beli kicap nak oiiii..

so, set satu tarikh, inform dkt laki masing2.. anak2 semua sila biau para suami handle.. muwahahaha.. rasakannnnnn..


nasib tarzan tk payah jaga anak.. kene jaga anak tekak dia ajer.. tue pn failed.. tepon sms aku bagai mengadu makan meggi la, rumah sunyi la.. hambekkkk rasakannnnn..

nasib kau la bangggggg... ai nk berpoya poya ini hari..










time kiteorg sampai, still tk ramai orang.. so, adalah sgt bersuka suki utk bergambar..




time aku buat muka stok jahanam gambar, dorang suruh aku senyum elok2..


bile aku dh menten senyum simpul simpul, dorang pulak buat muke stok jahanam gambar.. korang nie ape nie?? ape nie?????


eh, muke rai lg dasat!! dua dua muke stok jahanam gambar..












perempuan perempuan di atas nie sebenar nyer berhati riang.. maklum la.. perut kenyang melantak 10 biji meatballs sorang sepinggan..


"gendang gendut tali kecapi, kenyang perut, suka hati"








keadaan barang di dalam troli dan yang terjojol keluar dari troli.. si didie bantai beli orkid tuk mak dia.. bagussss lahhh anak sapa nie!!!




the moment of truth.. bayar!!! bayar!!! bayar!!!


aku tk berabis byk dkt sini.. tue pn sbb barang yg aku carik tade..


mangkuk besar = RM10 x 2

mug = RM6.90

kek daim (whole) = RM25

curry puff (1/2 dozen) = RM5.50


amacam?? berhemah tk???


dn sebelum menutup N3, terima lahhh..


"
"


"
"


"
"


"
"


"
"
"


"
"
"


"
"


"
"


"
"


"
"


"
"


"
"


"
"


"
"


"
"


"
"


"
"


"
"


"
"


"
"


"
"


UWARGGGGHHHHHHHHHH!!!!!


tepanjant tak?? tepanjat tak?? tepanjat tak????


keeeeeeeee ader rase nk melempang???? ;p


chiow!

Tiada ulasan: