Selasa, 4 Oktober 2011

BAR part 3

tarik napas.. hembus napas.. ayomat getset go!!






lepas makan dn melawat asrama, ader sesi bawak anak anak nie naik motor..


nk merasa kate nyer.. layan kan..


yg rider lelaki bawak budak2 lelaki dgn bdk2 perempuan yg kecik2.. yg bdk perempuan level anak dara, aku bawak..


pengetua dia tk kasi yg dh level anak2 dara nie naik dgn rider lelaki.. bukan muhrim okeh.. batas tetap jaga.. alhamdulillah :)


tp nampak tk muke aku yg 2nd gambar tue.. berkerut.. pasal nyer, budak tue tk reti ddk diam.. kejap pegang tang pinggang, kejap pegang tang perut.. kejap pegang tang bahu.. tggl tk pegang kopek ajer..


kl dia touch kt situ, mmg aku tebalikkan motor dan dan tue jgk.. muahahahaha


terpaksa aku cakap ADIK, DUDUK DIAM DIAM YER.. KANG DGN ADIK, DGN KAKYONG, DGN MOTOR TELENTANG ATAS JALAN KANG..


terus dia diam tk becakap.. hahah aku plk yg cuak tkt budak tue keras kejung kt belakang.. last2 aku layan sembang dgn dia.. baru dia terkawal sket..


lepas habis sesi tue, kiteorg gerak balik resort..


babai anak anak.. belajar rajin rajin yer.. jadi la insan yg berguna dan disenangi ramai








petang sket dlm 5.30 mcm tue, ader sukaneka.. dimulakan dgn acara bola tampar..


tp aku tgk lebih kepada AKU SERVE KAU KUTIP, KANG KAU SERVE, AKU PLK KUTIP..


tp gaya tanak kalahhhhh... masing masing mendonggak nk tampar bola.. tapi tetap laaaaaa bola ketanah..


yg masuk celah pokok pn ader.. tk caya tgk gambar last tue..


tk pe.. gaya, mutu, keunggulan tue penting ;p


dh.. aku stop dl.. tarzan dh nk sampai.. aku nk balik..


chiow!

Tiada ulasan: