Rabu, 5 Oktober 2011

BAR part 4

mari bersambung semula.. dn anda, sila sambung baca ;)






lepas acara AKU SERVE KAU KUTIP, KANG KAU SERVE AKU PLK KUTIP tue, ader sukaneka berkumpulan..


group 1 (ape ape jerrr), group 2, group 3, group 4 (gegirl **uwekkk**) and group 5


aku group 1, tarzan group 4




1st game, main tepung kite weih... dalam tepung tue ader duit syiling.. kene amik guna mulut..








sumpah sape yg jadi 1st mmg hazabbbb.. muke kau la yg paling berpotensi bergomak..


tue pasal aku jadi yg no. 3.. tiup tiup tepung, usha usha line agak agak pengadil tk nampak, amik duit dgn tangan, pastu gigit dn bawak lari..


tp Tuhan tue maha adil... dapat 'cash' terus.. group aku kalah.. main tipu lagik.. muwahahaha




contoh hazab yg terbaekkkk... tebenam terus muke si loyer nie.. sian aku tgk dia.. nak bernapas pn tercunggap cunggap.. sbb lobang idung penuh tepong..


lepas game nie, ader 2 game lagi.. tp gambar tade.. sbb aku pn main same.. pass camera pada elly, haram nyer diamik gambar.. dia dh sibuk jd pengadil plk dh..


tp sesudah habis game, dorang bantai meroyan tang lain plk..




yg janton janton semua pakat bukak baju terjun dlm pool.. tarzan pn same naik minyak.. tau tau dh kt dlm kolam dh.. bile masa dia terjun aku pn tk perasan..






gigih la mencuba nasib main bola tampar lagi.. cume kekdah nyer, tadi atas tanah, nie atas air..


tadi kau jatuh teterap kt tanah, kali nie kau jatuh lemas tebenam dlm air.. berani??


tp konsep tetap tidak berubah.. AKU SERVE KAU KUTIP, KANG KAU SERVE, AKU PLK YG KUTIP..




pengadil yang tk berapa nk adil.. dn mereka yg teraniaya telah menyimbah pengadil dgn air, maka berlari tekedek kedek la akan pengadil yg chomel itew..




pin-up poster utk majalah mangga.. kau ada????


identiti dirahsiakan.. tue pasal amik pandangan sisi ajer.. tp percaya la.. budak nie mmg hensem.. suwit.. peramah.. segala gala la.. pastu single minggle aku rasa..


aku every time jumper dia, mst ternganga sket mulut.. kagum la katakan.. tp cover cover jugak.. takot tarzan nampak.. sentappppp plk pakcik tue..




perempuan ayu just ddk diam diam tepi kolam celup celup kaki..


puas mandi manda, bersiap siap plk utk dinner mlm tue.. BBQ weih..


ader sesi pecah kepala dgn cabutan bertuah.. ape??? sesi pecah kepala tue ape???


ouh.. sesi soal jawab la.. bukan sesi pecah pecahkan kepala org tue.. elly yg conduct utk acara nie..








sedap sedap uolssss.. nak nak mushroom soup tue.. perghhh pekat melekat.. kambing BBQ pn mantop.. makan tanpa menoleh kiri dn kanan..


nom nom nom nom




bile dh kenyang, mari kita joli katak plk dgn mengaut sebanyak hadiah yg mungkin!!




habuan habuan habuan.. semua barang2 motor.. tp terselit henpon satu..




aku menang tank pad nie sbb dpt jawab soalan 'Berikan 25 Nama Rasul Mengikut Turutan'


tarzan pn dapat.. dia dpt set buff.. dia jawab soalan 'Berikan Nama Semua Timbalan Perdana Menteri Mengikut Turutan'


tp kiteorg tader rezeki la dpt cabutan bertuah..


hadiah grand.. helmet, kasut ride dgn henpon.. tk pe... tahun dpt mmg kiteorg target..


habis sudah acara bersuka ria.. tp dorang smbg pegi TTS (teh tarik session) dkt gerai mana ntah..


aku ngan tarzan tk join tp kami masih berTTS...


Tido Tido Session (TTS).. lagi umphhhhhhhh.. muwahaha


nnt aku sambung last day..


chiow

Tiada ulasan: