Isnin, 5 Januari 2009

Jemputan Perkahwinan

~ Assalammualaikum ~


Hj. Abd. Razak Hj Abu Bakar & Hjh Thalmiah Hj. Abd. Karim

Dengan segala hormatnya menjemput
Datuk/ Dato'/ Datin/ Tuan/ Puan/ Encik/ Cik

SAHABAT HANDAI RAZILA @ YONG


Suami/ Isteri serta seisi keluarga
ke majlis perkahwinan puteri kami yang dikasihi


NOOR RAZILA BINTI HJ. ABD. RAZAK

dengan pilihan hati

HERMAN HARDYNATA BIN AHMAD


Pada hari Ahad, 25 Januari 2009 bersamaan 28 Muharam 1430H

di kediaman kami:

2, Jalan Tilan 17/41, Seksyen 17, 40200 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan


Aturcara Majlis:
12.00 t/hari - 4.00 petang
(Jamuan makan)

2.00 petang
(Bersanding)


Kite merancang, tuhan yg menentukan.. kl ikot perancangan, mmg aku nk bagi sorang satu kad jemputan kawin pd kawan2 aku.. tp ntah mane silap nyer, salah bajet aku rase, 1000 keping kad yg aku tempah tue, tetiba mcm tk cukup.. banyak nyer dkt parents aku la sbb nk menjemput sedara mara.. the rest nk menjemput kenkawan dorang.. aku pn pening lalat sekejap memikiorkan kenduri sape sebenar nyer nie.. lantak la.. dorang xcited nk kenduri kot.. al maklum la.. tis is the 1st time nk menerima menantu.. biau la kenduri aku jd xperimen utk kenduri adik2 aku plak.. senang nnt nk bajet utk the next kenduri kawin.. nasib baik jgk aku nie dikurniakan tuhan kenkawan yg 'senang cerite'.. tk banyak songeh la senang cakap nyer.. yg mane dh familiar ngan kawasan umah aku mcm dak comot ngan dak apai, aku dh mtk permission dorang tk pyh anto kad.. dorang ok jer.. tp aku tk la kejam tipah oiii.. sebagai galang ganti, aku scan kad nikah n taruk dlm blog sbg pengganti kad sebenar nyer.. diharap, sudi la kenkawan menerima kad elektronik ala blog nie n sudi la memaafkan aku di atas cara menjemput yg kureng sesuai nie... tp nk buek macam mano.. den tk dayo.. ampun.. so, di sini, aku dengan berbesar hati ingin menjemput semua kawan2 blog esp kenkawan dari poly PD course DSK datang dgn membawa hadiah yg besor2 ke kenduri kawin aku seperti yg tertera dalam kad nun di bawah sane.. heheheheh.. kot tk nampak peta tue, jgn segan silu contact aku or tinggalkan ajer komen.. nnt aku email gmbar peta baiiiikkkk punyer.. kl sesat jgk tatau la aku... ops, tp jgn lupe tglkan sekali alamat email korang..




nie la kad aku yg tk seberapa dan tk beberapa nk nampak nie.. jgn risau.. mata korang tk kabor lagik.. mmg scan dia kuar efek kabur2 gini.. jemput la dtg yek..

until next time, babai..


4 ulasan:

babyluv_ayang berkata...

alah nak kad jugak....tak best ler takder kad...dahler weols ni dari jauh....nak kad jugak! nak kad jugak!

irbika berkata...

Ha? boir betoi yong? ingat i jer yang jauh jaraknyer! i dulu bulan 7 angkat nikah, kenduri bulan 9, tapi kenduri blah hubby i bulan 2 tahun berikutnya hehehehe!

Anyway, tahniah sekali lagi ekk... apalagi pas ni pulun cecukup ek... ops! blog ni woi!

She berkata...

yong, i dijemput ke idak nih??

alladiin berkata...

Selamat Pengantin Baru..