Ahad, 4 Januari 2009

Monday Bluessss...

hadoi hai.. esok keje.. maleh nyer.. dh seminggu aku berpoya2 dgn sesuka rase nyer.. nk setat keje balik esok, bercinta btol.. nk menempoh jem ke pejabat and worst, nk ngadap keje2 kt opis yg sure ader nyer la sepanjang aku coti2 mesia nie..

esok kene bangkit awal... no more beauty sleep lg.. nie mata aku dh cram.. dh bulat.. seminggu dok tido pukul 3, 4 pagi jer.. haa.. jgn pikir bukan2.. aku ngan hubby dok bertonyeh tk sedar diri smp ke pagi.. and to kill the time, kiteorg smbung plk bertonyeh kt kedai mamak... balik, layan prison break.. tue yg titon at 3, 4am tue.. bangun dh tentu2 pukul 10, 11 pg.. bkn aper, nk kasik cokop 8 jam tido yg baik.. ok per.. tk yah bekfes.. trs lunch.. btw, korang tau tk bertonyeh tue menatang apar?? bersembang la... cheh..

maleh nyer... korang pn mcm aku jgk tak?? ke aku jer yg mcm nie??

until next time.. chiow...

Tiada ulasan: