Khamis, 1 Januari 2009

Nak Berborak, Do It Outside..

aku memang pantang btol perangai yg satu nie.. dh 2, 3 kali aku kene.. aku rase mcm nk patah2kan ajer tengkok dorang..

semalam (rabu, 31/12/08) aku ngan hubby buat movie marathon dkt putrajaya.. 2 filem jer yg telarat nyer.. 1.50 ptg, cinema 5, citer 'Yes Man'.. pastu 3.50, cimema 4, citer 'Histeria'.. Citer Yes Man pd aku best... pada aku la.. Jim Carey yg berlakon.. tau jer la.. huru hara pilem tue.. Histeria.. herm... ok la kot.. bese jer.. tgk kekasih ku seru lg takot aku rase..

Nie, meh aku nk citer.. ms tengok Histeria, ader la segerombolan "lembu" nie... dlm 5 org kot tk silap aku dorang nie.. bebudak lagi.. dlm form 4 or 5 jer.. sibok berborak dlm tue.. dh la tue, kuat pulak.. org keliling mmg bengang sbb aku dgr jugak ader yg komplen.. esp mamat yg ddk belakang aku.. tahap kesakitan hati dia aku rase dh same dgn tahap sakit hati aku... dewata ke-7 beb.. korang bayangkan, kerbau2 nie blh bergelak ketawa dlm tue.. padahal aku rase scene yg tgh tayang tue tak ade pulak yg menuntut efek gelak ketawa.. benggong ke benggong??? aku ader jgk berdehem 2, 3 kali dlm tue kot la dorang paham bahasa.. aku rase kuat la jgk.. tp.. selamba jer dorang.. aku igtkan benggong jer.. rupe nyer siap pakej pekak tuli skali.. pergh... hangin satu badan aku..

bile dh habis movie nie, lampu dh pasang, aku daring jgk kt group nie.. one of them noticed yg aku jeling2 kt dorang.. sesambil aku nk bangun tue, aku cakap la, "memekak jer dlm nie".. aku kompom dorang dgr sbb ms tgg hubby gie toilet, aku terserampak skali lg ngan kerbau2 nie.. sume pandang aku.. aku pandang la balik smp la dorang hilang dkt foodcourt.. hengat aku takot??? aku dh tebayang2 dh aku tarik rambut ngan tudung budak2 tue.. kl tk sbb aku ngan hubby aku, dh lame dh aku kejor dorang.. sakit hati aku...

so, pd korang yg ader pe'el mcm nie, jgn buat mcm tue.. kl rase nk berborak, borak kt luar sbb korang menggangu org lain.. tau la ko bayar tiket.. habis igt yg lain pakai tikam kt kedai mamak jer tiket tue??? have some respect for the others.. aku yakin ramai yg tk suke kl korang buat mcm tue.. sementara tk kene sebijik dpn muke, baik berenti.. esok kl org sound direct kt korang dlm tue, aku rase kulit muke korang time tue blh menyentoh screen wayang.. so, better stop b4 kene..

ok la.. hubby dh menyibuk nk baca.. until next time.. chow!!

2 ulasan:

jesnita_ns berkata...

aku baca pn sakit hati yong..nama je sekolah tp tetap bangang kan..aku dpt bygkan cara ko daring kt budak-budak tu mesti mcm PHSM tu kan..

Razila berkata...

tok sah kate mcm.. lebey sket aku dari PHSM tue.. stakat maya karin jegil mate g2, tk heran la aku..