Jumaat, 3 Julai 2009

Bila Pagi Aku Ini Macam..

tk haman okey.. tk haman... dush.. dush..


**********


boo.. boo.. wooooo boo... bgn la.. dh 6.30 dh nie.. air saya dh tadah dh.. bangkit la.. ~serius jgn pegang kaki dia.. tindakan reflek = kene sepak.. jgn cari pasal woooo~


5 minit lagi.. 5 minit lagi.. air pun tk penuh lagi..


banyak cantik 5 minit lagi.. tk ade.. tak ader.. gie la mandi.. air dh melimpah2 tue.. cepat la.. kang saya cium smp lemas kang.. ~pd para isteri di luar, cube try nie.. cium dia bertubi smp dia rimas dn lemas.. gerenti bangkit punyer la dgn muke tk puas hati.. mine is working.. ~ tips : kl time cium tk gosok gigi, lagi perrrggghhhhhh... cepat dia bangkit... hembus sket bau sistem pernafasan bangkai korang pd dia..


yer la.. yer la.. 5 minit pn tk blh.. kedekut... tola mane tola..


tk blh.. tk blhh... gie mandi.. ~time nie kuarkan kuasa bebelan tahap dewata korang~


&%$#%$&**&%$#


**********


hello puan noor razila bt abd razak.. ketepi sket blh tak??? dia ajer konker cermin.. ~ish cemerlang!! nape tk bagi no. ic sekali??~


yer en. herman hardynata bin ahmad..~hamik aku bls balik.. hengat aku tatau name penoh dia??~


tepi la sket.. nk tgk cermin nie..


halloh.. kan cermin dkt lemari baju ader.. gie la tgk sane.. siap smp ke kaki blh tgk.. gie ar.. ~ish.. ish.. senggol senggolan vontot sket.. yah!! teknik yg berkesan utk kelihatan seksi di pagi hari.. buat time tk pakai kain/ skirt lagi yer..~


tue la bile cinta dh berkurangannn... ~kaitan dia kt mane ek??~


**********


awak nie.. cepat la sket makeup tue.. lame btl.. dh 40 tahun dh nie.. ~woi.. woi.. 40 minit pn blm tau.. hover la!!~


allah.. jap ar.. nk pakai tudung dh.. ~smbl pegang brus blusher..~


saya tgg kt kete la..


ha.. ha.. ~huh!! amannn~


**********


hye.. hye.. hye.. awak drive.. pindah balik seat driver...


ellah... awak la drive...


tak ader.. tk ader.. saya sakit kaki.. tamau.. ~cakap tue kuat sket kasi jiran tetangga korang tau laki korang mls drive.. igt pesan aku nie..~


*&^%^%#&*^! ~serius gile aku menang.. silat panggung la akak dkt seat passenger..~


**********

kan aku kate tk haman dh pagi aku... :) chiow!!!

Tiada ulasan: