Rabu, 22 Julai 2009

Kapal Titanic Kah?? Kah?? Kah??

ke.. hanya sekadar tongkang pecah????

yah... en. hubby mau pindah ke maju junction.. TIDAK!!!!! huh bencik okeh!! so, ini adalah hasil proses mengemas barang2 dlm bilik opis en. hubby.. di sini anda akan dpt lihat, kami tidak berpijak di bumi yang nyata kerana telah berpijak di atas kertas yang sudah tiada guna tgg masa mahu hapuskan...

ha.. tuan punye bilik.. part aku dh settle dah... aku kemas part pensel2 n segala mak nenek barang perhiasan dia ajer.. penat okeh.. sakit pinggang mak!!!

nie bini tuan punyer bilik yg dh degik2 mau balik sbb lapar gilos babos!! lihat, muncung juga sudah boleh gantung milo ais yg korang tapau dari makcik ting. 8, menara pkns..

ha.. nie kotak yg aku kemas.. 2 kotak okay.. yg lain sume dokumen.. tk brani aku nk pegang.. kl ikot konsep kemas aku, nampak buruk terbiar ajer, aku buangggggg... tp klo ikot konsep laki aku kemas, yg buruk tue dia simpan jugak.. nk biar reput sendiri ape???

sila baca dgn 2 suku kate dn amik suku kate yang ke-2 tue.. kl kerap pindah randah mcm nie, aku blh jadi GILE... sbb aku pn thn dpn maybe satu opis pindah balik ke angkasapuri... kekkdaaaaaaaaaaaaaahhhh nyerrr!!!!!! (-_-").. mcm bodoh okay...

suami aku SGT BAIK HATI OKAY.. sebagai habuan..

"

"

"

"

"

"

"

"

"


PIZZA HUTT~~~~~ mendayu2 pls.. WIWIT!!!! dia mmg baik hati bile aku kate aku nk mkn pizza selang 3 minit sekali selama setengah jam.. baik hati kan.. kan.. kan.. tue pasal aku cinta maut sama dia.. lap u la Boo... **smooch.. smooch**

chiow..

Tiada ulasan: