Khamis, 30 Julai 2009

UpSideDown..

mood haku lintang pukang hari nie.. sume pasal semalam.. haih..


smlm aku dh gedik2 sakan dh nk gie one utama.. so, text to en. hubby ptg smlm ajak gie date.. ~sbnr nyer aku nk gie sopinggggggg~ al-maklum la.. aku baru dpt berita baik.. nk la bg penghargaan kt diri sendiri.. soping moping!!! so, en. hubby replied, at 6pm dia amik aku.. ouh.. makcik dh berangan anak2 nk beli aper yer.. but dlm pala otak aku dh set.. noap!! its not gonna be 6pm as he said.. musti lambat punyer la.. aku bajet dia amik aku at 7pm.. okay..


so, i wait and i wait and i wait.. tepat pukul 6pm, aku call dia tanye kt mane... so, not so suprise, dia kt opis lagik.. ader keje sket.. okay... aku baik.. tgg.. dh pukul 7pm, tepon lagik, still in da office... okay.. ini time aku sdh mau bukak bunga2 tarian naga.. dh terbayang kehancuran musnahan harapan nk gie OU.. TIDAK!!!!!!!!!!


haku maleh nk panjang2.. MMG TK PEGI OKAY... sakit jiwa makcikkk!!!! mmg la dia dtg amik aku.. but at 8.30pm dn bawak gie opis dia kt maju junction... YA ALLAH... savar.. savar razila.. dlm kete toksah cakap la.. drama... dramaaaaa... muncong mulut aku dh cecah windscreen dh... panjang ke dak???? panjanggggggggg.... makne nyer mmg dasat la sentap.. bese la.. aku kn queen of sentap2 nie.. kl kareena kapoor kate dia kuat sentap2 nie, aku lagik la kuat dari dia.. so, kareena kapor tk blh eksen lebey2 la.. ckp byk jgn la..


so, ddk la kt opis dia dgn muke yg tidak-ikhlas-masam-mencuka... smpai pukul 10.15pm rase nyer.. aku kl sentap, mmg la drama swasta... molot mmg la berat sebeban.. nk cakap 'hek' pn aku malas.. berdehem pn tk ikhlas okay.. dia tanye nk mkn kt mane pn, aku jawab 2 patah je.. 'tk kisah'.. tue pn byk okay..


so, gie kampung baru.. mkn westen kate nyer.. perut aku mmg la berkeroncong lapor.. lapor okay.. tengahari tue aku makan aper jer... nasik+ikan kari+sayur+hati masak kicap je.. ha... dh malam, mst la lapor... :O tp hengat tokak aku ader selero nk mkn?? akak dh kenyang makan hati okay...


smp sane, mkn dkt kedai yg ader ship kt tongah2 tue.. ape ntah name eh!! aku pggl kedai ship ajer.. parking penuh of cosss... amik la parking berbayar.. dl time mule2 gie, 2 henget ajer.. smlm en. hubby tanye, udah naik 4 hengget.. PERHALLL KO NK PAU LAKI AKU.... mahal weh!! dh la tpt tue gelap, simen pecah2... WOI!! NK CHARGE 4 HENGGET PN, BAIK PULIH LA TPT KO TUE DULU.. dh la ko tk hensem perut buncit.. aku tenung ajer dia.. aku kn jadi dabel garang kl tengah sentap.. tk caya, tanyer herman...


time mkan memang la bessstttttttttt.. sorang pandang timur, sorang pandang barat.. ha!! hamek ko!! dlm marah2 tue, aku order gak chiken golden blue.. dia pn order same gak.. makan mmg la senyap gilos babs!! smp2 jer, YA RABBI.. tekejot aku nngok food presentation dia.. aku tk sempat nk tgkp gambar.. maklumla.. sentap time, aku mmg keras mcm batu.. sgt2 tk menyelerakan.. sian aku tgk herman makan lauk gitu.. nk nangeh pn ader.. tp TIDAK!! jiwa kene kental.. kene tunjuk eksen kebal tk berperasaan.. padahal dlm hati, nk ajer aku cari tukang masak tue kasik lempang barang sedas dua.. BOO, next time tk payah gie situ lagi taw..


aku mkn tk habis.. tp herman setelll... heheheh.. dia okay jer.. lapor kot.. aku jer yg bab makan nie, food presentation kene cantik.. gedik la kate kan.. so, off we go home.. dh bayar2 sume, time nk gie kt kete tue, mamat yg parking blh tanye.. 'nie kete mane yg nk kuar nie?'.. i belif dia tanye kt aku sbb herman udah dkt depan.. huh!! tk hold pn tgn aku taw.. ouh lupak.. dia pun sentap jgk.. :) aku kl jawab kang, nescaya jawab dgn tapak tgn..maklum la.. jiwa tgh volcano.. aku buat bodo je..


................................................. la sepanjang2 jln balik rumah.. SGT2 TK BEST okeh bebeh!! hengat nk sambung dlm bilik.. aku baru je nk buat drama jadi filem, tiba2 aku tertido da..... smp pagi nie.. hurm... nyenyak sunggohhhhhh.....


pg nie, gie keje kete asing2.. dia meting pagi petang.. tk kose nk tgg mcm smlm lagik.. tp no worry!!! aku dh mtk ampun... see.. blm hari raya juga udah berkali2 mtk ampun.. byk dosa aku pd dia nie.. **pitam**


salam mintak ampun.. *time 'ampun' selow ajer mak cakap** kiss kiss hug2 sume, BYE BYE BOO... DRIVE CAREFULLY YER.. tp sebelum tue, mak sempat jgk.... 'BOO, BALIK KEJE NIE NK GIE OLA-OLE JAP.. BOLEH??? yah!! ole2 adalah soping mall bertaraf sengkek yg mane masuk2 aje ko dh nampak org jual waffle kt shah alam nun... mane iman aku tk runtuh tgk waffle coklat butter yg ranggup??? nasib dia bagi ijin.. YAHUUUUUUU!!!! De' Fahaz Boutique, here i come!!!


persoalan nyer, SAPA SALAH DLM HAL NIE?? AKU KE DIA KE BOS DIA KE???? aku nk ajer kate BOS dia!! buwek!!!

chiow

Tiada ulasan: