Rabu, 15 Julai 2009

Hobi Baru

sejak menjak nie, mmg la angin kus kus aku masuk ntah dari mana...


rajin pulak lately nie aku MEMASAK.. yg untung, of cosssss mak aku.. smp ajer rumah, ltk ajer henbeg, bukak ajer tudung, 1st thing 1st, aku masak nasik.. buat bancian dl brape org nk makan.. nape nasik yg aku msak dl??? SEBAB LAKI AKU CEREWET BAB NASIK NIE TAMAU MAKAN NASI LEMBIK... songeh.. pd aku ok jer slalu kt umah tue masak.. so, bile dia dh join family aku nie, aku try masak nasik kurang air... NASIK KURANG AIR SATOO!!! tue pn kekadang tebabas.. dia nk nasik tue ala2 berderai gitu bile makan...


rajin jgk la aku skang survey resepi dkt tenet.. selalu aku gie blog yummylicious.. kakak tue mmg la terer masak.. tgk gambar jer aku dh terliur.. nasin tk jilat screen komputer.. pergh.. dlm byk2 aku amik tue, ader la 2 jenis aku dh try.. menjadi..


nie tajuk dia GARLIC CHIKEN.. sedap.. aku msk lagi la bertambah2 sedap..


nie plk name dia SEAWEED POPIAH CRISP.. sbb aku yg masak, of cos la sedap gilos.. blh buat time nk nyambut raya nnt... buat tambah balang2 kosong yg sedia ada..

haih.. tue la kalo dpt laki yg homie cook nie.. masak telur goreng pn tk apo janji guna minyak kt rumah.. soklan peberet aku skang.. SEDAP TK BOO??? coba lah kate tk sedap... mmg aku gantung periuk senduk setahun dua... cobalah.. cobalah..

ok la.. tiba2 pening kepala.. chiow..

Tiada ulasan: