Rabu, 7 September 2011

KAMI di Pagi Raya



kite mulakan dgn gambar ini.. sepasang suami isteri yang memakai pakaian sedondon di pagi raya..



padahal 5 hari sebelum raya, hazabbbbb mencari baju yg sama tema.. siap pakej pergaduhan laki bini la baju punyer pasal..

tetapi, rupe nyer bukan setakat hazab mencari.. malah hazab menggosok juge.. dem!




"SAYANG, SAYA MOHON AMPUN MAAF, HALAL MAKAN DAN MINUM YER.. EH, DUIT RAYA TADE KE??"




cium pipi kanan, cium pipi kiri.. tiba tiba aku pegi cium dahi dia.. bole???? mak ngan adik adik aku dh terpekik telolong..

'TEBALIK LA KAKYONG.. TEBALIKKK'



nk cover, terus terpelok plk.. alahmakkkkkkk.. makpak kt tepi sengih2 ajer tgk anak menantu buat free show tengah2 rumah..




ellehhhhh dorang pun same.. lg la pulak mak aku siap feeling feeling pejam pejam mata lagi.. muwahahahaha





MINTAK AMPUN ABAH.. MINTAK AMPUN MAK.. HALALKAN MAKAN DAN MINUM YER.. NOOR SAYANG MAK DENGAN ABAH..



turn menantu pulak..

tingat plk masa 1st time bawak tarzan balik jumper makpak.. as soon as tarzan balik, terus bapak aku kuar statement yg menggumbirakan hati


ABAH SUKE HERMAN NIE.. BAIK BUDAK NYER..

**yeay yeay bole kawin.. yeay yeay bole kawin**






turn adik no. 2 aku plk.. dn tanpa hesitate, mak aku telah mengeluarkan kata kata hikmat dgn penuh makna dan mendalam..


HHAAAA MAKAN MINUM, LAIN2 BOLEH HALAL.. TAPI HUTANG, BAYAR BALIK EKKK..


hamekkkkk kauuu.. kan aku dh kate, mulut mak aku pn lezer wooo.. rase2 dia nk bagi, dia bagi ajer.. tk kire la pagi raya ke, ptg raya ke, malam raya ke.. hahaha




turn adik aku yg no. 3... wani tokey mini cup cakes.. tp sayang la.. gambar adik aku yg last mintak ampun maaf tade.. sbb dia yg sibuk snap2 gambar.. sorry bilah..




ini budak selalu buat onar.. tidoooooo memanjang.. mcm mata kene gam.. aku pn tk paham kt mane ntah best nyer tido lame lame nie..






agak2 korang, sape yg ikot muke aku?? wani ke, nabilah?? ramai yg kate nabilah..



walaupun dorang ber-3 nie selalu aku 'fire fire'kan, tp sebagai seorang kakak, aku tetap sayangkan dorang lebih dari nyawa sendiri..









turn salam abang ipar pulak..


kire tema kiteorg satu keluarga tahun nie, merah sama biru.. blasah la.. janji tidak tolen di pagi raya sudeeeee..



dn, kini tiba lah acara yg dinanti-nantikan..






pemberian duit raya oleh Nyah Aus..


fewwwwiiiiitttttttt!!!!!!



dh.. nie dl.. nnt2 sambung.. muntah aku dok asik drag gambar..



chiow!

1 ulasan:

eMMe berkata...

sonok tgk raya ko yong! ceria belaka...Selamat Hari Raya MZB ye Yong!