Selasa, 20 September 2011

Kau Bukan Untukku.. Bukan Kali Ini..

aku ader bgtau kan yg wiken aku tk best.. simply becoz aku kene tinggal uwaaaaaaaa uwaaaaa..


tarzan ride pegi singapore.. sepatut nyer aku ikot same tp cancel last minit (jumaat pg nk gerak, khamis pagi cancel penyertaan aku.. sket betol punyer last minit)..

semua sbb aku demam, batuk and sesema.. wallahhhh astalavista sunggoh haih!!!!!!!!!!!!!!


robek ajer hati bile hantar dia dkt pintu grill.. sobssssssssssssssss sobssssssssssssss.. maka bermula la episod cuti yg senyap sunyi utk aku..


3 hari tk becakap.. keras lidah aku tk eksesais.. tp elok gak sbb aku pn bukan nyer ada sore nk becakap.. sore dh macam jantan dh..


"BARU BALIK MID???" <-- sape ingat dialog nie??


btw, dia dh balik dgn selamat.. dunia telah ceria kembali.. alhamdulillah..


tiba di rumah dgn tona warna yg sedikit itam dari biasa muwahahahaha.. bagus.. tk la aku ajer nampak itam jika berjalan bersama sama.. ;p


dn pulang nyer bersama-sama dgn spark plug 2 ketol **bole?? pegi masuk singapore beli spark plug?? apakah??**


dn ole2 utk puan bini la of cos..


~time kasih pak google atas gambar~

Perfeum FCUK FOR HER.. tk sia sia selama nie bertasbih tepi telinga memberitahu perfeum habis.. gud job razila..

juga membawa pulang..







Sup Tulang uolss.. fewwiittttt.. kambing lagi.. Mak Suke Mak Suke.. siap ada gearbox la dlm tue.. dgr kate sup nie mmg femes dkt singapore.. dorang makan dengan roti..



and its in RED colour.. sumpah tak tipu.. and yes, a bit seram sket tgk warna dia.. hehehehe..

semangat okeh nk makan sup nie.. eh, penah ke aku tk semangat bab makan???

so, balik keje semalam, beli roti siap siap.. tarzan kate KITE DINNER ROTI CICAH DGN SUP..

but, time panaskan tue aku dh terbau masam plus masa sup mendidih tue, dh ader bubbles yg kuar.. okey, tat's not a gud sign ait?? gambar kt atas nie pn u can see the bubbles kan??

double confirmkan balik dgn tarzan betol ke bau dia mcm tue (masam)?? dia kate SEPATUT NYER TAK.. oh my!!!

basi okeh.. sup tue dh basi.. aku syak dia basi masa tarzan otw nk balik dari sane.. sbb dia masuk singapore hari sabtu pagi.. malam baru kuar singapore.. tdo dkt JB.. ahad pg baru gerak balik putrajaya..

Jumaat (JB) -> Sabtu (Singapore + JB) -> Ahad (Putrajaya).. jauh kan perjalanan sup aku :)

and dia kate, petiais dkt hotel tk beberapa nk sejok.. haish...

terus rase sedih.. sedih sbb tk dapat rasa.. dn paling sedih bile teringat eksaited nyer muke tarzan kuarkan sup tue tunjuk kt aku --> SAYA TAU AWAK MESTI SUKE YANG NIE.. (aku mmg suke makan kambing)

(T______________________T")

Sedey 8 juta kali!!

yes Boo, saya suke sup tue.. even dh basi.. acc aku makan jgk sup tue dlm satu sudu.. jadik la jgn tk merasa.. penat tarzan bawak dari sane..

maka, mlm semalam, bg menggantikan sup yg dh basi, kami melantak..


puding jagung.. aku buat petang ahad sementara nk tgg dia balik.. nasib ader bekap plan..


tapi tetap ralat :(


tk pe Boo, ader rezeki kite pegi sana pekena sup tue eh.. and it's on me..


chiow!

Tiada ulasan: