Selasa, 6 September 2011

Little White Cafe

BURPPP... alhamdulillah..




aku baru balik dari mentekadarah nie.. try test tpt baru.. LITTLE WHITE CAFE dkt bandar baru bangi..




tarzan tetiba plk nk makan western.. nak ajak pegi kelana jaya, mcm jauh naw..




ke bangi saje lah kite.. tetiba terpacul keluar dari bibir munggilku ini 'JOM KITE TERAI LITTLE WHIFE CAFE TUE NAK???




selalu jeling jeling ajer.. nie time, nk gak merasa makanan dia..




not bad.. portion dia pun, sedang elok ajer utk perut kite.. restoran nie mmg fully western punyer makanan..




decoration dia pn mmg ala ala english habis la.. so, masuk dlm harus english education.. terus macam I SOUND STUPID WHEN I SPEAK IN MALAY.. pang sedas... panggggg!!!




tp aku heran gak ader air nescafe dgn milo.. ape org apreka minum ke milo panas??? minum kotttttt eh..




aku amik roast chicken.. tarzan amik speggethi carbonara.. pastu kiteorg amik side dish, potato wedges..




gambar?? aloooo aku tk tangkap gambo la.. segan.. lgpun, camera tk bawak.. guna camera hp ajer td..




tp tiada berguna juga sbb kabel utk masukkan wayar, nan hadoooo!!!!




tp, semasa tarzan membayar bil, sempat aku mentapau dessert.. ouh, lps makan haruslah mencuri mulut kan???




mak tapau nie..





dh tarzan tanye AWAK TANAK TAPAU KEK2 KE? NAK AMIK LA..




ouhhhh.. cakap suami jgn ingkar.. durhaka okeh..




tanpa melengah masa terus suruh cashier which happen to be owner cafe tue tapaukan every flavour..


blueberry, strawberry dgn pistachio






aku penah citer kan dl, yg aku dh terai macaroon masa mula2 kemunculan menatang nie dl..




tp ya rabbi manis ya hamat.. tekenyit2 mata aku mengunyah.. rase nk bertaburan bertebaran ke bumi gigi gigi aku.. gile dasat punyer manis..




tepikir gak aku, mebi yg 1st aku beli dulu, org tue salah buat.. salah sukat gula..




so, why dun kite terai yg nie plk kan.. kot kot rasa dia different sket ker..





ok la.. tis time around, kemanisan menatang nie dr yg 1st aku beli ade la dlm 40%.. boleh diterima tekak compare yg dl..


ouh, each macaroon will cost u RM4.. so, sesape yg teringin ke, mengidam ke, sila ke LITTLE WHITE CAFE nie..


lokasi dia sebelah HOTEL AMANI, dkt dgn WONG SOLO and STEAMBOAT ANTARABANGSA


ok la.. tue ajer.. aku nk masuk beradu dh nie..


chiow!

Tiada ulasan: