Selasa, 6 September 2011

Pre N3

watsap watsap semua bebeh bebeh dan beteh beteh..

still in raya mode??? bagus.. aku dh change to bibik mode sudah.. bebundut bundut kain kotor nk dibasuh sejak sejak blk dr kg hr tue..

mane nk campak dlm mesin.. mane nk sental guna tangan.. haissshhhhhhhhhh.. tangan aku dh mcm jantan dh.. sepak org confirm kebas seminggu.. ;p

N3 raya sok sok la eh.. nk up gambar bebanyak tk sesuai guna lappy tarzan.. blh sakit jiwa..

tekedek kedek nk download gambar.. tue blm part nk drag gambar... confirm blh buat aku gila..

lappy aku?? lagik la tk blh harappp.. setok campak2 baling hanjing blh la..

lgpun, camera aku baru dapat.. tetingal dkt ipoh umah pakcik aku.. nie adik aku punyer hal la nie..

harapkan pagar, pagar pegi tinggal camera dkt ipoh.. so, sekaligus membawa makna, setat raya ke tiga, aku tumpang camera org ajer..

dahhhhhh satu keje nk cilok2 gambar dari camera sepupu sepapat aku..

(T__T)

chiow!

Tiada ulasan: