Ahad, 28 Ogos 2011

Salam Aidilfitri


Sempena Lebaran yg bakal tiba ini, saya, Noor Razila Abd Razak dan suami, Herman Hardynata Ahmad, dengan rendah diri menyusun sepuluh jari jemari kami yang debab2 belaka ini mengucapkan SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada semua readers CINTA ITU DIA..




Maafkan seandainya ada perkataan saya yg telah menyakiti hati sesiapa samaada secara sengaja atau tidak.. biasa la.. mulut mak bedah.. kadang2 telepas cakap tk reti cover2..




Dan pada yg bakal memandu pulang beraya di kampung halaman macam saya, sila pandu berhati2.. ingatlah orang tersayang dan speed trap yg menyorok di celah celah pokok..




Dan doakan juga yer saya dan rombongan selamat tiba di kampung.. bota kiri, perak darul paris.. eh, sesapa yg ader area2 tue, jemput la dtg ke rumah opah saya.. jgn segan silu yer..




Okeh la.. nk pegi care4 jap nie.. nk mencarik setok raya lah katekan..




Sekali lagi, SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR DAN BATIN..




chiow!





p/s : pada ahli RAKAN COP, jangan lupe maklumkan yg korang balik kampung so tat pihak polis boleh usha usha rumah kite while kite beraya sakan.. :)

Tiada ulasan: