Isnin, 15 Ogos 2011

Tolong Lah Berhati-hati

macam mane eh nk cakap.. nk suruh jgn beli, kang kate kondem.. cantas rezeki org..

all i can say is, be xtra carefull.. kl aku, tk beli lgsg lg bagus..

jumaat malam or tgh malam to be exactly nyer, lepak rumah my BIL.. dh kumpul ramai2, harus la gosip/ sembang semua kan..

then SIL bukak cerita da... ini bukan rekaan arrrr.. nie mmg dia nampak dgn anak mata + spek mata sekali okeh..

seram dowh..

one fine day dia jalan2 area KL.. tetiba anak dia, si kimie nk kencing.. boy kan.. senang ajer.. dia bawak anak dia tepi longkang besar, kuarkan pitok, pancut sudaaa.. hahahaha.. jimat doploh sen duit bayar masuk jamban..

sesambil dia tgg si kimie kencing, dia pun usha2 la keliling.. okeh, kite nk enter arena seram nie.. ready???

dia nampak, mamat nie tgh bancuh air.. air MILO.. best part is, mamat nie bancuh guna air paip.. siap getah paip la bagai..

okeh, aku rase bab bancuh dgn air paip nie, agak biasa kan???

yg luar biasa nyer, time dia tuang milo tue, dia kocak/ kacau air tue, guna TANGAN okeh.. u heard me rite.. TANGAN... sampai ke siku la masuk dlm bekas tue..

YEAKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS...

pitam mak!!!

skang cakap.. aku nk suruh korang carefull or jgn beli lgsg???

yg meniaga pun, agak2 la.. org dtg beli, makne nyer bagi rezeki kt korang.. semenggah sket boleh tk??? nie mcm suwei perangai.. tk berkat rezeki kau..

nasib aku tk suke sgt beli air kaler2 kl ke pasar.. i prefer air kelapa or soya.. coz pd aku, sifil dia senang ajer..

air kelapa dtg dari buah.. air soya tue, normally nyer kene masak dl.. nk nk soya panas..

ntah ntah tue pn, selamattttt.. uwaaaaaaaaaaaaaaaaa...

jahat la ngkorangggg...

pengajaran, buat sendiri air sudaaaaa..

chiow!

2 ulasan:

cik gObu berkata...

kurang asam nyer peniaga

nasib baik tahun ni kita tak taksub sgt dengan param

iraq2malaysia berkata...

ewwwwwwwwwwwwwwwwwww....
Tapi memang aku pun jarang beli air dekat bazaar semua ni...air tu pun dorang jarang nak masak..i'm positive kl beli mesti kena food poisoning..