Isnin, 8 Ogos 2011

Serang!!


pg sabtu bertungkus lumus aku kejut tarzan ajak beli brg buat kuih..


terpisat pisat pakcik tue bgn.. siannnn aku tgk.. aku nk pegi sorang, dia kate nk ikot.. so, teknikal nyer, bukan la aku nie tk berhati perot kan??? ;p


aku pegi kedai YUMMIE dkt bandar baru bangi.. suke pegi situ sbb blh dikatekan semua brg nak membaking, ader.. tkyah kau pening2 lalat nk jump one shop to another sbb nk mencarik brg..


tp, Ya Allah.. ramai nyer orang.. berserah ajer la belaga bontot belaga tetek bagai.. terasa di molest molest gitu.. nasib blh dikatekan semua pompuan dlm tue..


aku rase org lelaki pn tk sanggup masuk.. tarzan pn tgg dlm kete ajer..





all tis cost me about RM67++.. cincai nyer kire RM70 la.. melayang duit mak, nyah!!


nasib nk buat kuih raya utk sanak saudara sendiri..


tahun nie aku amik pendekatan hebat **hebat ke** utk beli balang yg kecik ajer.. muwahah.. cepat sket balang aku penuh pastu blh seal edar pada sedara mara..


mcm thn lepas, berdarah hidung nk memenuhkan satu balang.. balang besar tkkan nk isi kuih suku balang ajer kannnnn..


so, brg udah ader.. tgg semangat ajer nk meresapi tubuh..


chiow!

Tiada ulasan: