Jumaat, 12 Ogos 2011

Pertama Kali Nya..



seumur hidup aku, tk pernah aku pegang paru mentah..



eventho paru adalah one of my favie foods.. selalu beli yg sudah siap digoreng..


smlm pegi mydin beli barang.. tarzan pn join skali.. ouh.. smlm kiteorg EL.. ada hal..



smp dkt tpt ikan ayam, tarzan dr jauh tekumat kamit mulut bg signal kt aku.. yg aku nie tekecik tebesar mata nk paham apekemenda nyer yg mulut dia kumat kamit tue..



maklum la.. jarak memisahkan kami.. nk teriak segan.. aku dkt tpt sayur.. dia dkt tpt buah.. senang suruh dia tgg troli kt situ ajer.. biar aku jer yg msk berjuang cari barang..



ouh.. rupe nyer dia suruh aku beli PARU.. mari pitam sekarang..



terus mcm buat signal AWAK AMIK LA.. SY NK PEGI BELAH SANA.. imegin la mcm mane signal tue eh..



escape.. escape.. padahal aku geliiiiiiiiii nk pegang.. hahaha tampar kang!!






seketol besar nie RM3.90.. perasaan aku masa basuh paru nie?? tk dapat digambarkannnn..







siap google okeh mcm mane nk rebus paru nie.. stakat rebus biasa, aku tau la.. tp mane la tau kekdah nyer kene rebus dgn daun kunyit ke, serai ke..



ader kakak tue rebus dgn daun salam.. tp disebabkan rumah aku tade daun salam dn aku pn tk tau mcm mane rupe daun salam tue, maka, kim salam ajer la eh..



campak halia sudahhhhh..






pakcik nie secara suka-rela-paksa nk hiris nipis nipis paru nie.. sila kan.. amat dialu-alukan..



tapi...






dia guna pisau potong roti aku.. bole?????? aku suruh tukar pisau dia tanak.. kate nyer best guna pisau tue..



tp pe bang.. tak pe.. bsk bsk jahanam pisau aku tue, pepandai la ganti eh..



ok.. skang mau pikir paru itew masak ape.. lebammmmm makan paru saje la 2, 3 hari nie..



chiow!

Tiada ulasan: