Sabtu, 20 Ogos 2011

Tak Larats Sudaaa..



malam td punyer projek..



lege hati bile cornflakes yg aku beli habis semua berpakai.. tesalah beli, beli pek besar punyer..



terdera perasaan aku tgk bile dh buat cornflakes choc tue pn, byk lg belen..



merintih rintih aku buat benda nie.. hahahah sambil buat sambil mengeluh.. kau mampu???



hasil nyer, hr nie, aku tk pegang lgsg balang tepung!!! niat di hati nk buat kuih dahlia tp i'm sorry!!! mood tarak..



lets go with the flow.. kang kl buat jgk kang, tkot terbantat kuih aku... dh rugikkkkk..



ouh, sat lg nk pegi rumah cheras.. semua keturunan arwah atok ngan opah aku turun utk acara tahunan berbuka puasa dkt sane..



tema adalah potluck..



aku masak paprik campur ajer..

ok, mesin basuh dh berbunyi menandakan tibanya waktu menyidai kain..

chiow!!

Tiada ulasan: