Jumaat, 5 Ogos 2011

Borhan Boom

baik la.. benda yg baik tidak harus kedekut utk dishare..





nampak roti boom di atas?? produk BORHAN BOOM..


en borhan nie bukan la pakcik, jiran, anak sedara or sape2 la pun yg aku nk tolong promo produk dia..


nie free promo punyer sbb roti boom dia sedap.. ini frozen product yer kengkawan.. even lepas masak pun, roti dia lembut..


RM10 utk 12 pcs..


kt mane aku beli?? aku beli dkt BARAM putrajaya..


kl kau dari padang parking tue, masuk main entrance, dia dkt 2nd row, gerai no. 3, dari hujunggg belah sane.. dkt dgn org jual air tk silap aku..


dia berdepan dgn orang jual ayam panggang.. kl tk silap la.. maklum la.. mata melilau sibuk usha brg makan.. tp yg 2nd row tue mmg aku confirmed!!


so, pegi la beli eh.. jgn malu malu sbb sedap..


chiow!


Tiada ulasan: