Isnin, 22 Ogos 2011

Baju Raya Hunt Begin!!



org dah dpt berhelai helai, aku laki bini baru tekedek kedek nk mencarik..


i blame tarzan for this.. kl aku ajak gie shopping baju raya, beratttt ajer bontot dia nk gerak.. cube kl kau ajak gie ride.. berdesuppp dia pegi..


tp semalam (ahad) tk blh jadik.. nk ke, tanak ke, kene nak jgk.. jgn ngengade.. mgg dpn dh nk raya.. aku tade mood nk pakai baju recycle tahun lepas..


pegi PKNS bangi kunun nk carik baju.. dpt sepasang aku ngan tarzan punyer jadik la..


tp, nan hado nyoooo.. dh la ramai org.. lg sekali adegan belaga bontot tetek berlaku selepas insiden di kedai bakeri tempoh hari.. pasrah!


dn lg sekali menyaksikan org lelaki ramai yg lepak tepi.. tk berani nk interfere la tue bile tgk para bini dh mengganas..


sudah nyer, tk dapat hape pun dkt situ.. terus lari gie alamanda.. parkson, here we come..


dpt la 3 helai kemeja.. 2 helai utk tarzan, 1 helai utk bapak aku.. plus dpt la jgk beli kasut raya guwe!!


jadik la dari tadak..


sok sok nk setat hunt baju kurung + baju melayu raya dgn drastik.. selagi tk dapat, aku tanak balikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk..


agi idup agi ngelaban!!


chiow!

Tiada ulasan: