Sabtu, 6 Ogos 2011

Home Alone

hr nie adalah berbuka sorang..



sian aku kannn.. tarzan pegi berbuka dgn anak anak yatim.. nk balik shah alam, tarzan plk pakai kete..



nk bawak motor dia, ketot plk aku.. kaki tk jejak lantai.. nnt tiba trafic lite merah camne??? tekial kial mak nie carik tiang nk berpaut..



lesen pn tade.. masuk kelaj pn sangkot2 ader hati nk bawak smp ke shah alam.. blm kuar simpang rumah ntah ntah aku dh teterap dkt jalan.. lupe kan..



maka, berbuka sorang adalah tidak best maka mood masak jgk tiada... mari tgk iftar td aku melantak aper..



musti korang tidak purcaya..





roti goreng 4 slice ajer uols.. ko mampu berbuka dgn roti goreng nie ajer??? muwahahahha

eh, tp blh tahan la kenyang nyer weih.. smp skang la aku terasa kenyang lagi.. ok la.. roti ini diiringi dgn tembikai dan buah oren dislice2 dan disejukkan..


sorga duniaaaaa..


chiow!

Tiada ulasan: