Isnin, 8 Ogos 2011

IFTAR day 5 (Edisi Bukan Fish Manhattan Saje Ade..)

pingsan laaaaa N3 berunsur makanan sajer.. lantak kan..

jumaat hr tue makan ringan2 ajer.. kunun nyer lps ringan ringan **eh bukan yg tue eh :p** nk larik gie makan kt luar..

tetimbul dlm pala otak aku kunun2 nk buat mcm platter laaaa.. hape igt Fish Manhanttan Sajer Ade Platter???

umah mak pun adeeeeeee **kelip mata laju2**


PLATTER la sgtttttt... hahahahaha.. ado fries, home made nugget, drummet, cekodok bilis.. campak dlm satu pinggan..




dessert nie BFF bagi.. yg pokedot pokedot tue dia buat sendiri.. yg tarts tue, aku percaya dia rembat dari KFC.. maklum laaaaa.. anak buah dia keje dkt KFC.. so, bykla stock.. hahhaah..


kekdah nyer, lepas membedal item item di atas, tue diaaaaaaaaaaaaaa.. tersadai aku laki bini.. tercunggap cunggap benapas..


kenyang dowh.. aku punyer la pandang rendah 'elleh kl mkn mcm nie mane kenyang.. sket2 lg lapar la..'


sudah nyer, dkt pkl seploh la jgk menapak ke bangi cari brg makan yg berat sket.. tue pn, aku amik beef dan lamb bbq, share dgn tarzan..


rase mcm romantik plk makan di bawah rembulan purnama smbl tgk org jalan kaki balik dr masjid lps tarawih..


erkkk (T____T').. hamba undur diri dahulu..


chiow!


Tiada ulasan: