Selasa, 23 Ogos 2011

Woot Woot

hr nie, berbuka sorang2... tarzan berbuka di awan biru bersama pramugari2 MAS.. flight dia dr sabah pkl 5.30 ptg td..




nie tgh tersadai dkt KLIA tgg ERL nk balik putrajaya.. hurry home hub's.. miss u damn much..




amacam?? nak muntah kan.. padahal dia pegi balik hari je.. pg td pegi, mlm nie dh terconggok blk dkt rumah :)




even berbuka sorang hr nie, feel kali ini adalah sggh bersemangat.. kl tk, aku selalu tarah roti ajer utk menu berbuka..




sbb ape kali nie spesial?? sbb gambar kt bawah nie laaa..







telor itik sama belimbing buluh... wOOOhOOOO.. buat masak lemak mmg meletops!!




telor itik aku beli kt pasar.. belimbing buluh, aku mtk dkt cleaner opis aku.. ngeh ngeh ngeh..




ekceli aku bkn mtk saje.. aku tanye dia nk jual tk sket kt aku sbb dia ada satu pastik besar belimbing nie.. tetiba dia kate, amik ajer la dik.. byk nie..




trima kasih dongggggg... udah rejeki saya!!!






WooTT wOOOttt.. lawan kan plk dgn kobis goreng kicap sama ikan masin.. mmg terbaek..


ok la.. aku baru tingat.. sblm masuk perot kapatebang tadi, tarzan smp tepon buat permintaan khas..

nk udang masak lemak utk sahur.. glad even mane dia pegi, tetap cari air tangan bini dia..

bagus.. senang aku mandrem.. hahahhaa

chiow!!!



Tiada ulasan: