Isnin, 23 Februari 2009

Aku Yang Berhati Waja..

aku mmg wanita yg berhati cekal..

ini pagi, aku kene hantar hubby ke hospital serdang.. modul csr kt sane for a week.. tk memerlukan hubby tggl di intan.. blh stay kt umah ajo.. so mgg nie aku berulang alik dari puchong sajer... bese la.. tempat isteri kan di sisi suami...

lepas anto mr. hubby, aku terus gerak ke opis... hamik ko.. kuar tol sg besi ajo udah jem... nasib baik mr. hubby dh briefing kt aku pasal jem nie.. tk la aku kepala hangin dlm kete.. lepas jem sg besi, jem kt dpn angkasapuri.. pastu up lagik satu jem dkt federal.. last2 smp opis at 8.34am.. lambat 4 min da.. tue pun sbb aku singgah gie isik minyak n beli roti for bekfes.. kl tk, on time punyer la.. seb baik bos aku pun lewat msk pagi nie.. fewh... selamat den...

tk sangka yg aku blh cool dlm kete ini hari.. herm.. kl tk, slalu mst la paling kurang kuar dari molot aku is 'B**I'.. tp ini pagi, nan ado.. zon bebas carutan.. :P.. sume sbb sayang hubby punyer pasal..

until next time.. babais...

Tiada ulasan: