Selasa, 10 Februari 2009

HAIYOH!!!!

nie malam semalam punyer cerita, pg nie baru aku pasan.. pagi2 sudah rosak jiwa da...

semalam, masa tengah layan novel, aku dgr 'GEDEBUK' mcm ader menda jatuh... aku toleh kiri kanan, tk ade pulak barang2 aku yg tegolek ke bawah.. memandangkan aku dh port baiiikkk punyer atas katil, aku maleh ler nk bangun tinjau2 keliling bilik memandangkan keluasan bilik aku tk la sebesau mane.. waima, kl aku totop sebelah mata pun, aku blh nampak satu bilik aku dgn sebelah mate je.. lps check sket2, sume orait, aku sambung balik baca novel..

so, pg nie, mase nk bersiap gie keje, aku blh terbukak lemari baju.. secara normal nyer, aku mmg tk bukak lemari baju pepagi sbb nyer aku dh setenby siap2 baju ngan tudung yg nk dipakai kt luar.. senang.. capai jer.. tk payah tehegeh2 terkorek2 dlm lemari baju pepegi.. yer dak... tp td ntah mcm mane, tangan aku gatal nk bukak lemari baju.. tu dia senaaaahhhh.. tengok la sendiri..



sudah jatoh bawah da... tau la aku dari mane bunyi malam tadik.. hadoi.. semak jiwa aku nengok cenggini jadi nyer.. mlm tadi aku baru buang 2 pasang baju kurung aku yg dh tk elok dipakai.. agak nyer pencoci baju yg aku pakai tue tk elok kot.. basuh jer, jd kecik baju tue.. basuh jer jadik kecik.. so, tanpa melengahkan masa, zassss!!! tong sampah tempatmu.. lgpun kain dia dh tertarik2.. aku mmg dh pasan dh palang tue dh lendot semacam.. tue yg aku edit baju2 aku smlm.. aku hengat, buang 2 pasang baju tue, dpt la mengurangkan kadar beban tiang tue.. alih2 jatoh jugak.. haik... nk aku buang semua baju ker hape??

nie aku tengah pening nk letak mane lak baju2 nie sume.. minyak cap kapak mane.. mane... esok la aku repair balik..


tengah2 punggah sket2 baju tadi, terkeluar baju nie.. baju kenangan terindah nie woooo... nie la baju yg aku ngan hubby pakai masa nikah.. herm.. nk pakai time bile lagik nie ek.. tengok la.. insyallah, ader umur panjang, kl muat (lebih merujuk kepada baju haku.. hubby dh tentu muat punyer..) buat pakai raye tahun nie.. huh!! havoc kite Boo laki bini raye nie.. vogeh gitu...

so, untill next time.. babai.. chow..

2 ulasan:

jesnita_ns berkata...

bkn raya ni ko pakai uniform lain ke yong :P

KasihKuAlRayyan berkata...

weh ko nie.. maju btoll... bagus.. bagus.. amin ya rabbal alamin...