Jumaat, 20 Februari 2009

Anne!!!!

Anne!!! Mee mamak rendek.. bungkus..


time balik keje smlm, berkira2 nk mkn aper dinner nie.. herm.. pekene mee mamak pun nyaman jgk.. cpt2 aku nepon bapak aku tanye kt mane dia beli mee mamak yg slalu tue.. nyaman uols.. gile nyaman... bapak aku kate dia beli kt kedai mamak kt umah aku nie.. chantekk... tk payah travel jauh2...


sampai jer, aku teros order 2 bungkus.. mak suruh beli dua bungkos jer sbb abah gie masjid hari nie... terliur aku nengok bekas polistrin tue.. aku pujuk hati.. sabor.. sabor.. rilek.. rilek.. tgg smp umah..



smp umah, aku terus letak beg, mandi2 dgn gelojoh nyer... sume sbb tk sabor nk menikmati mee goreng mamak.. takot habis... blh aku pikir gitu??? ches...






nie la mee mamak yg buat aku terliur... lihat la dunia... perah sket air limau atas dia, pergh... surga dunia...









lawan pulak dgn salah satu seleksi air kegemaran aku.. meyo!!! tk kire la panas ke, sejuk ke.. on ajer.. tp itew mlm aku prefer yg panas.. hot...

dan akhir nyer... kosong da... ops.. lupe mau bgtau.. aku tk bedal sorang ek.. banyak tue.. aku share dua ngan nabilah.. nk tau aper yg jd pada sebungkus lagik?? bapak aku bedal sorang la.. aper pun, credits pd mamak yg menggoreng mee ini... sungguh la nyaman teramat!!! bravo!!!

until next time.. chiow...

Tiada ulasan: