Selasa, 17 Februari 2009

Kempunan... Kempunan..

hallu...

bg blogger yg ader bace blog aku, hengat tk, ader satu N3 aku tahun lepas tk silap aku.. aku ader simpan azam nk nyimpan duit.. tetapi... sebelum itew, aku nk dptkan crocs sepasang dl utk hubby ngan aku...

cheh!!! tk merasa la aku kasot boye tue... ader ke patut bila aku mention kt hubby yg aku nk crocs, dia srh beli yg kt giant punyer ajo.. lagik murah kate nyer.. RM15.90.. haiyooo... nak lawan ke tidak??? aku punyer la berhati mulia mengoffer kan ringgit mesia aku beli utk dia ngan aku.. tk mau kate nyer... dia kate, tk payah beli... frust menonggengla maka nya bini si herman ini.. nasib badan...

haish... ok la.. until next time.. chiow...

2 ulasan:

Unknown berkata...

yong pengalaman aku pakai crocs.. memula masa test dia rasa best la..

bila dh pakaikan smpai nk pitam pun ada aku rasa,, dan melecet masa memula pakai jgk,, aku pakai crocs prima,,aku nk mary jane time tuh size aku tadak.. masa aku nek tangga air asia tuh dia siap bole tercabut² jdk aku kene nek tangga kapal terbang tuh mcm berjengket²

aku bli sbb peknen,, pd aku dia mahal dan x berbaloi,,tatau la sbb kaki aku dh bengkak ke apa tp time aku pi checkup takat nih smua org tekejut aku x mengalami bengkak kaki,,

tp kalo ko nk cuba gak bli terpulang..

Razila berkata...

ouh yer.. so btol la aper hubby aku cakap.. dia kate kawan dia beli, licin tapak dia.. aku hengat dia create alasan tue tk kasik aku beli.. btw, thanx for sharing ur nitemare wit crocs beb..