Rabu, 18 Februari 2009

Apa Punya Turrrr.....

Kekadang aku nie tk kurang sengal nyer..








nampak tak kat muke aku yg aku bulatkan tue??? ye..ye.. aku taw... selain dari bulatan tew, muke aku jgk semakin membulat... :P kene bucu pintu kete aku da... serius sakit beb.. time nk bukak pintu kete aku bajet lepas le.. malang tk berbau.. kl berbau, mati idup balik aku tk bukak pintu kete itu jam.. tk lepas nookkkk.. baik satu kali dia hentam muke aku... ter'pause' kejap tadi.. aper nk buat nie??? nak nangeh ke nk mengamuk sakan?? mate aku dh berair2 dh nie.. pipi dh sakit gile babs.. last2 yg terkeluar dari mulut aku.. "hadoi.. sakit la bongok!!!" balik aku mengalami sindrom 'pause'.. sesambil senyum kambing, aku terpikir.. sape yg bongok sebenar nyer?? aku ke, pintu kete??? pintu tue dh sah2 tk bernyawa.. yer dak???



nie pn nasib bengkak dia dh kurang.. pg tadi lg la obies.. jenuh cover ngan spec mata.. tp dh pakai spec, aku dok pening lalat la pulak.. dua jer kemungkinan... 1st maybe sbb mata aku dgn amazingly nyer dh tk rabon so tk perlu power lg or 2nd nyer, mata aku dh bertambah2 rabun.. so, power yg sedia ado tk cokop..




tgk dari depan, dh orait sket.. hopefully esok bengkak surut terus.. n tk meninggalkan parut.. dh mcm keturunan jack sparrow berparut2 kt muke nie..

k.. until next time.. chiow...

Tiada ulasan: