Selasa, 3 Februari 2009

Celah2 Cik Bedah & Tengkiu Teramat!!!

celah cik bedah?? huh.. kenapa cik bedah yg mendapat nama??


herm.. dah seminggu lebey kenduri aku selesai.. tp belen2 penat tue still ado.. and the best part is, presie still keep on coming bebeh... alhamdulillah.. murah rejeki kami suami isteri.. blh dikatekan almost eberi day ader yg bagi presie.. tk dari kenkawan mak, dari kenkawan abah.. tk dr kenkawan abah, kenkawan aku ngan herman.. time kasih teramat semua.. dn dari fenomena itew jgk la, aku dh hampir putus idea mane nk letak sume hadiah2 tue.. memandangkan bawah katil dh penuh, aku blasah atas lemari, dlm lemari n bawah lemari solek.. tue yg aku katekan CELAH2 CIK BEDAH.. time kasih lah wahai cik bedah yek.... kt umah puchong pn ader gak.. biau la tersimpan elok kt situ.. esok2 dh dpt umah sewa, amik la..






tue dia.. dari ujung sana sampaila ujung sini senah oi..





kan dh kate...




nie versi atas lemari..




nie je la satu2 ruang kosong yg ado.. ader sape2 nk bagi hadiah lagik??? sila.. sila.. jgn segan2... :)




sini pn aku sumbat jgk.. blasah jer la.. janji elok tersimpan..

so, buat kenkawan yg datang tue, sekali lagik aku mengucapkan ribuan terima kasih kerana sudi memeriahkan majlis.. yg dtg bawak hadiah tue, susah2 ajer.. belah laki (bulan 6) nnt jgn segan2 bagik lagi yer.. kidding... :P tk kisah la korang dtg bwk hadiah ker tidak ker, tp kedatangan korang ke majlis aku tue pun, sgt2 la dihargai.. mana2 terkurang, mtk maaf yer... maklum lah, kenduri anak sulung.. kira amatur la..

so, until next time.. chiow...

5 ulasan:

^arween^ berkata...

wahh meriah2
nie jeles nie

jesnita_ns berkata...

wei yong..gile tul jauh tu bln 6..tah² nt ko bersandig 3 org..huhuhu

Hazlina berkata...

yong hadiah aku penuh sebilik kecik siap ada tinggal lgk kt umah mak mentua.. haru biru ko tau jdknya hadiah bebanyak.. yg mana tersama aku lego bg org..

ayang's berkata...

ruang kat rumah ayang (k.ida) pun banyak lagik yong...

NuRuL DhiA berkata...

wah byk tul hadiah!
hadiah kawen sy pun byk dok dlm kotak lg. da beranank sorg x terguna pakai lg