Selasa, 10 Februari 2009

SIKIT2 BOLEH LA..

nie aku nk menunjukkan gambar hantaran yg aku buat sendiri.. kecuali for sirih junjung, aku cari design n mintak makcik aku buat sebijik mcm design tue.. al-maklum la.. duit aku bukan la berkepok2 sgt nk bertempah2 nie.. so, sendirik buat la.. idea, aku blasah jer.. ape yg terlintas kt kepala..

so, sila la tengok hasil kerja tangan aku.. even tak selawa mane, pada aku janji benda tue berhias.. bengkok2 tulang belakang aku menunduk buat hantaran nie..



nie belt.. yg bentuk luv tue, aku try n error jer.. tp error la.. mcm tk sesuwei.. pastu, kain renda merah putih tue, kl masok mata habuk dia, gatal gaban tue.. mencelabak aku gie basuh mate.. pergh.. penangan renda semeter RM4.50



ha.. idea balang nie aku dpt mase kawan aku kawin.. tp dia letak buah.. aku letak cekelat.. yg balang besor tue, cap ikea, RM8.00 sebalang tk silap haku.. yang kecik2 tue aku beli dkt Sayang You.. RM1.00 satu. balang besor aku taruk forrero roche.. yg kecik2 tue aku taruk cekelat bese yer yg wrapping warna merah.. kirim beli dkt langkawi.. padahal aku gie mydin, aku nengok baik jer cekelat tue port sebelah kaunter.. cheh...


parfeum.. nie tergendala pasal nyer, pengantin lelaki sibuk jgk la nk menyumbangkan idea dia.. aku letak bunga kt sini salah, situ tk kene.. terganggu emosi aku.. terencat terus idea aku.. terbayang jgk kt kepala aku nk glue gun kan ajer molot dia.. tp pikir suami.. sabor.. sabor.. istigfar banyak2... last2, aku menitahkan dia naik atas katil, gie tdo senyap2.. aman sket dunie aku nk berseni kreatif.. bile dia dh tido nyenyak, jeles pulak aku nengok nyer.. aku pun wrap up, join la.. tue yg tergendala tue..

utk bekas bunga rampai nie, aku ngaku ler, aku tiru dkt Sayang You.. :P haku pedulik hape.. sape suruh dia tk buat set warna merah.. aku check jugak kl2 dia taruk kat situ, "hakcipta terpelihara".. tk de pong... korang tau tak, kalo beli siap nie, tk silap aku dlm RM5.50.. aku buat sendiri, tk sampai RM2.50 la kos dia..


mase nk hias baju nie, aku btol2 ilang idea.. kering kontang.. last2 aku tarok bunga keliling, ikat baju dgn riben.. siap!!



set tie nie yg 1st skali yg siap.. mase nie idea tengah melimpah ruah.. kejap jer aku siapkan.. dlam 1/2 jam jer..

aku buat hantaran nie pun, time weekend jer.. tue pun time malam2 sket.. dlm pukul 10.00pm ke atas baru aku setat projek aku.. sket2.. lame2 siap la.. dan hasil nyer... boleh la.. takat tangan aku yg keras kejung nie yg buat..


k.. until next time.. chiow!!

Tiada ulasan: