Selasa, 31 Mei 2011

B4 and After

aku tade menda nk stori sebenar nyer..

tapi, demi tidak mahu membiarkan belog ini ader sarang spiderman, maka, terima la cerite ini dgn rela hati..

citer peti ais.. bole???


B4



licin.. lauk basah semua tarok..



penuh.. ayam sekor, udang 50 ekor, sotong 5 ekor, fries, drummet ayamas, mix vegie, aiskrim vanila..



ouh yg ko nampak berbundut bundut plastik tue sbb aku asingkan ayam, udang ngan sotong dlm 4 plastik.. each plastik untuk satu kali masak.. sonang.. ikan, terasa nk makan baru beli.. kl tk, mmg free free kering dlm freezer tue..



and setok nie mmg tahan sebulan.. kl nk membeli pun, aku beli ikan dgn seashells ajer.. tue pn bile terasa nk makan..



eh, korang dh setat ganti posa dh???


aku posa hari nie.. ekceli, smlm lagi aku dh setat posa tp kantoi di tgh jalan.. tau tau jer, aku tgh sedut teh ais..


yg paling tk menahan, siap sahur makan nasik bagai la.. tarzan pn siap bgn teman bini dia sahur.. alih alih, kantoi.. benanah tinge aku kene perli dgn tarzan mlm td..


sabar.. sabar.. sabar..



camno tue???? moga moga hari nie berjaya la menahan lapor dan dahaga smp ke azam maghrib kang.. amin..



sahur aku pg tadi.. nie ajer yg ado, sebat ajer la..


hurmm pekena masak nasik ayam utk berbuka kang best gak nie!! okeh, set!!


chiow!


p/s : tis month, 1st time aku beli barang dkt ekonsave bangi tue... ader certain barang murah, ader certain brg mahal lg dari care4.. jauh gak beze nyer.. tp nest aku igt shopping dkt care4 ajer la :)

2 ulasan:

AIN berkata...

saya suke beli barang kat mydin..murah juh dr care4..lau barang mentah cam ayam n sbg nyer better beli d pasar la..

Razila berkata...

kyong kadang2 pn shopping dkt maydin.. cume tk suke nyer, sempit kt situ.. tk selesa nk tolak troli.. kl beli brg pn sket2 je yg blh dihangkot dgn bakul..

but kadang2 udang, ayam dia murah sket even dari dkt pasar..