Isnin, 16 Mei 2011

Yangggggg!!!

6am ~~~> Negara Ku.. Tanah Tumpah Nya Darah Ku.. (gile patriotik kan alarm clock lagu kebangsaan)

Sayang, bangun.. dh pkl 6 dh..

yangggggg bgn.. (dkt ruang tamu tgh ikat langsir)

yanggggg bgn.. (dkt dapur tgh masak air)

yanggggg bgn.. (dkt dapur jgk tgh bancuh milo)

yanggggg bgn.. (dkt pintu grill bukak solex)

yanggggg bgn.. (dkt iron board tgh gosok tudung)

yanggggg bgn.. (tgh amik tola)

yanggggg bgn.. (tgh basuh muke)

yanggggg bgn.. (tgh bawah shower)

yanggggg bgn la.. dh pkl 6.30 dh nie... nie last kang tk kejut lg dh.. (tgh cekak pinggang tepi katil)

tue dia cara cara kejot tarzan bgn pagi.. tiap tiap pagi bekerja okeh.. hazab..

pastu yg lagik up aku punyer sakit jiwa, bila time time aku menjerit telolong kejut dia, dia blh ttp tinge dgn bantal..

sakit jantung aku..

chiow!

4 ulasan:

eMMe berkata...

ye camtu?!!! tiap2 hari yong???

mujur laki ai senang bangun pagi yong, hehehehe....

Razila berkata...

yer emme.. cobaan.. cobaan.. ahahaha

ita cutevirus berkata...

beb,
sama la cam laki aku jugak...
padahal jam loceng sebelah tinge..
kunci kol 6.. alih² bangun kul 6.45..
jam ntah ke mana die ke laut...
sakit tekak aku hari² mengejutkan die... sudahnyer aku bukak je lampu bilik & terus tarik slimut die...
issshhh... cobaan.. cobaan... tu dah ada anak tu..
masih lagi buat perangai bangun lambat...

Razila berkata...

tue la kak ita.. aku nie kadang kadang nk sirammmm ajer dia atas katil.. mandi kau di situ!! :p