Selasa, 10 Mei 2011

Big Bikes, Wings..
















amacam?? raged tk mak dgn motor besor?? ke nagettttt??? eh, naget ayam ramlee sedap tau.. seje nk bgtau..


nie dkt Istana Budaya nie.. tgh nk tgg tgk konsert WINGS OPERA HIDUP..


gempak sey konsert tue.. mmg layan.. syiok ajer aku tgk joe layan main gitar.. sggh mempesona.. dh la stail ala ala dafveder.. hehehe.. misteri gitu.. semat ajer dgn janggut sejemput dkt dagu.. yer la.. janggut takkan dkt dahi plk kannnnn..

awie toksah kate la.. dh mcm hantu kak limah dh rambut dia.. tp tetap la mantop suara si HUSSINN HUSSIIINNNN tue..

aku pegi dgn tarzan ngan kawan kawan dia.. ader sorang kawan tarzan nie, risau ajer aku tgk.. dh mcm tesampuk setan.. dia punyer xcited, smp terkinja kinja..


aku bukan ape, risau tau tau dh tejunam ke bawah dari tingkat 3 tue.. dh la ddk dpn sekali.. kl ko tgk dia pun, mst ko suspen.. silap silap istigfar ko..


gambar time konsert adalah tidak ader.. mane blh amik gambar dlm IB tue.. kl ader pun, gambar aku tangkap gambar dgn tiket.. heh..


dh la time menunggu tue, blh hujan selebat lebat nyer.. gile basah kuyup aku laki bini.. aku yg dh mmg sedia kala batuk, betambah tambah la hebakkkk berbunyik mlm tue.. awie up ajer pitching, aku pun up 'uhuk uhukkkkkkkkkk' same..


dn sebagai hadiah, besok tue baikkkkkk punyer aku demam.. dh la kene gie kursus.. last2 aku masuk kursus tue pagi takat pkl 10.30 pg ajer.. lepas tue tersadai dlm kete tk larat.. ptg pkl 2.30 ptg baru masuk, kelas habis at 4pm.. gile ngelat..


nk buat mcm mane.. aku sakit okeh.. selasa, dpt MC.. nasib badan..


motor motor besau kt atas nun, haram jadah aku tau name nyer.. yg aku tau, tarzan suruh posing, aku posing.. ouh, kiterg tgk konsert wings hari isnin (2hb mei).. dpt tiket under naza bikes..


tarzan kan geng naza bladders.. hari isnin tue, haruslah mak laki bini rempit gie tgk konsert wings tue..


tp, mmg kagum okeh nengok harga motor motor nie.. ader yg dkt RM200,00 okeh (gambar motor yg no. 3 tue)... bepeloh ketiak nk membayor bulan bulan..


tarzan harus la berangan rangan bk rembat lagiik sebijik.. rembat la kl berani.. aku hambat ko dgn parang kang.. cukup la dgn yg sebijik kt rumah tue yer cik abang..

tp, utk tidak menghampakan beliau yg sungguh kelihatan beria-ia..
























































aku izinkan dia pegang tayar motor tue.. jangankan kempunan org tua tua kata.. hahahahah



chiow..

Tiada ulasan: