Isnin, 23 Mei 2011

KapKek


tgh bulan hari tue dpt sms dari sepupu aku mtk tolong..

dia mtk aku buatkan kapkek utk suprised kan gf dia.. dia dkt johor, gf dia dkt subang nun.. kire cinta cintun jarak jauh la nie..

shuweet kan.. nk suprisekan gf nyer yg celebrate 25th bday on 21st may..

aku sbnr nyer agak berat sket nk amik order sepupu aku nie.. yer la.. aku bukan pandai naw nk deko2 kapkek nie..

tp dh dia mtk tolong, aku buatkan la jgk.. tp awal2 mtk mahap kalo2 dia tk puas hati ke, tk cantik ke kt mata dia..

so, here u go!







aku buat 3 corak..





kad tue, kazen aku buat sendiri okey.. tp tade sampul.. hahahah blasah la..


aku lekatkan atas kotak tue ajer.. senang..


dn tis kapkek telah selamat smp ke tangan gf nyer pada petang ahad yakni semalam..


hopefully both si pembayar dan si penerima berpuas hati.. ;p


okeh, chiow!

3 ulasan:

eMMe berkata...

cam menarik....yong, pandai ek buat kakkek colorful cream....huhuhuu..terpegun sat no...

Razila berkata...

cube cube jer nie.. :)

Cikgu Amir Yunus berkata...

pengakuan jujur dan ikhlas,komen dari bestday gal:"pergh,sedap tol cupcake yg kakyong buat tu bie..member pun ckp sedap"..hoho..so mmg da bleh bukak on-line bakery yong..ape tggu lagi..leh amir promote kat member and customer..neway thanx so much yong..mantop.