Rabu, 11 Mei 2011

Udang Oh Udang

yuhuuu.. udah dinner ke blm??? dh dkt pkl 10 mlm nie takkan tk dinner lg weh??

aku dh kenyang tala kerang rebus, ayam goreng tepung ke'epci dgn sayur campur.. semua licin.. zassss senang hati aku yg memasak :)

hr tue tarzan balik dari sabah, bukan takat dia bawak balik jaket utk aku.. dia bawak balik udang sekali..

besor besor ngko.. kl campak tekene kepala tue, boleh membawak ke biul barang seminit dua gak la.. ;p



ader la dkt doploh ekor tarzan beli.. aku pack2 dlm 3 plastik.. cukupla utk 3 kali masak.. tue pn tatau nk masak ape.. fenin la kepala mak..



besar2 tapak tgn okehhh.. tapak tgn aku bukan jenis kecik molek yer adik adik.. bak kate kawan aku, tgn aku mcm tangan jantan.. tue penghinaan ke hape tue?????

aku tanyer tarzan, dia nk aku masak ape udang nie?? nk grilled guna butter jer ke, or nk buat masak lemak ke, paling paling panggang bodoh ajer, aku buat grilled potato, buat gravy sket jadik la kan..

tapi, tetap la...




udang goreng kunyit yg dimintak nyer..


aiseh.. rase rugik plk.. udang gempak2 gitu, buat masak goreng kunyit ajer.. tp at the end, dia jgk yg nk mencekik, so, ikot kan ajer la..


rase dia kenyal2 sket dari udang saiz biasa tue.. mebi sbb dia besor kot.. aku makan sekor ajer..


stop at one sbb rase mcm makan dinosour.. :p


chiow!

1 ulasan:

eMMe berkata...

aa;ah kalo gi sabah tak sah kalo tak bwk balik udang, heeeee~