Jumaat, 20 Mei 2011

Dengan Kriuk Kriuk Asli..



semalam hari khamis.. setendet la aku tggl sorang sbb tarzan main badminton..



kadang kadang dia balik cepat kadang kadang dia balik lambat.. smlm dia kate balik lambat so tk dinner dkt rumah..



harus la aku pn tk masak beria kannnnnn..



korek lemari stok brg makan maka terjumpa lah hamba dgn sepeket yg di bawah ini..






Mee Goreng Sedap dengan rasa kriuk kriuk asli.. aiceh terus promo..



baru blaja makan mee nie.. sedap plk! :) selalu setok di rumah aderlah maggi.. tue utk tarzan.. aku sejak habis poly, terus ilang napsu dkt maggi.. mmg hilang ghaib ntah gie mane..



padahal time belajar dl, pkl doplas tengah malam org semua tgh bizi buat taik mata, aku bizi rendam maggi kari..



klentung klentang maka terhasil lah..








sila panggung la aku dpn tivi mentekedarah smbl mengadap citer NORA ELENA..


eh, best kan citer tue.. nk nk ader aaron aziz.. 8 juta kali la best nyer.. (*_*)


chiow!

1 ulasan:

eMMe berkata...

betul sedap? nak wat stok gak nih, hahahhaa...