Isnin, 2 Mei 2011

Ole Ole Dari Sabah Bahhhhh...

hallu darlings...

lame eh aku tk hapdet belog.. tarak citer la.. masak2 pun kurang tis week sbb tarzan outstation 3 hari dkt sabah..

jawab nyer, aku korek petiais la nengok ape leftovers yg available utk dimakan sepanjang panjang 3 hari tue.. sadissss..

tp now aku ader stori you.. tp nie bukan nk menunjuk yer.. aku mtk maaf kl ader yg rase aku nk show off.. sumpah tak.. just sharing my stories..



nampak tak outfit kt atas tue.. ole ole dari tarzan utk aku dari sabah.. aku xpect fridge magnet ajer.. but dpt jaket sekali :)


alhamdulillah.. thanks love..


almaklum la.. aku kan dh jadi pembonceng tegar tarzan skang.. tarzan nie adalah sgt particular okeh about safety nie..


ko tk tgk lagi sblm nie mcm mane outfit aku kl riding dgn dia.. nk besiap ajer dh dkt setengah jam..


mane nk balut siku lagi, lutut lagi.. aku pn naik rimas...


tp dh ader jaket nie, senang... mak sauk ajer nak.. semua dia protect termasuk la spine bone..


cepat pn cepat, mood aku pn tk ke laut..


ok la.. aku nk pegi check in dkt dapur jap.. si tarzan dh tanyer ---> AWAK TK MASAK LUNCH KE?? AWAK TK MASAK LUNCH KE??


baekkkkkkkk lllllaaaaaaaaaaaaaaa


chiow!

Tiada ulasan: