Khamis, 26 Mei 2011

Pot Pet Pot Pet

mood blogging skang nie suam suam kuku..

tade yg happening.. yg bikin pening banyak la.. tp males nk pikior..

just hari sabtu mgg lepas, tarzan bawak aku konvoi ride dari putrajaya ke bentong pahang sane..

kebas bontot aku bertenggek atas motor.. nasib benti2.. kl tk benti tue, mau melekat teros bontot aku atas sit blakang..

pegi kolej komuniti sbb dorang ader buat open day.. saje nk memeriahkan majlis.. siap pihak kolej sediakan bekfes dgn makan lunch la..

siap dpt duit minyak lagi dari pihak kolej.. yg geng2 konvoi nie segan segan nk amik.. tp dlm segan segan tue, sebat masuk poket gak aku tgk.. hahaha

malu malu kucing org kateeee :)

tamat citer konvoi.. ouh gambar tade.. atas motor, bgtau sket mcm mane aku nk snap gambar??

since last week, aku punyer pergelangan tangan kiri sakit gile.. tk blh telangar langsung.. tue blm cara cara aku angkat benda berat..

tahan la lagik aku nie sapu tiger balm, balut tangan kasik dia tk ader movement sgt.. but semalam aku rase mcm sakit tk surut2, risau gak..

text bos mtk izin masuk lambat, dlm pkl 8.30am tue, aku larik gie klinik dkt alamanda.. tarzan suruh gie situ sbb senang situ ade servis xray.. mane tau kot kot kene xray terus kan..

so, result adalah sbb urat.. doc kate mebi sbb jam tangan ketat.. heh?? jam tangan aku blh pusing 360 darjah lagik.. yg tang muke jam tue, selalu sgt telangkup ke bawah.. calar balar cermin jam aku..

cume sbb sakit tue, mmg jam jadi ketat sbb tangan aku bengkak sket tang pergelangan tue.. so, doc advise jgn pakai jam for atleast 2 mgg.. doc bagi ubat utk seminggu..

kl seminggu ader perubahan mcm kurang sakit ke, means ubat adalah berkesan so nnt dia bg lagik utk lg seminggu.. kire makan ubat utk 2 mgg la..

tp kl dh 2 mgg tade beza, doc kuar surat refer pada hospital pegi operate terus.. gulp!!!

aisehmenn.. aku bab bedah bedah nie mmg lemah.. mmg lemah.. kang tk sampai dewan bedah kang, aku dh pengsan dl..

so, tlg doakan aku nie tk la smp tahap kene bedah.. aku rela ajer telan ubat..

eh, pg nie aku blm telan ubat lagik.. so, izinkan aku mereverse kan diri utk menelan ubat..

chiow!

Tiada ulasan: