Ahad, 8 Mei 2011

Selamat Hari Ibu Wahai Ratu..

hi.. pekaba uols?? lame dh rase nyer tk berhapdet blog nie..

aku kursus la back to back.. selasa smp jumaat dkt Intengah.. pastu jumaat sampai ahad sambung pulak dkt PD.. bengkok mak.. muntah aku mengadap kelas ajer.. (@_@)

eh, hari nie hari ibu kan :) hari di mane ibu ibu dihargai.. wwweeeee bertuah sape2 yg dh jadi ibu.. dn para suami, buat la spesial treatment sket dkt bini korang tuhhhh..

a token sbb jenuh nk teran bg anak korang uwek uwek uwek tgk dunia :)

aku : yang, sempena hari ibu nie, awak tanak belanja saya dinner ke??

tarzan : heh??? ~dn diiringi muke pelik~

aku : fineeeeeeeeeee... (tau la im not yet a mummy tp moh la kite pektis dl menyambut hari ibu wehhhhhh tk supportive la ko nie bangggg)

dn hari nie, rata rata dkt blog, dkt FB semua pakat SELAMAT HARI IBU.. bagusss baguss ramai anak anak yg masih reti menghargai emak/ ibu/ mommy/ mama/ umi.. syukur..

tk ketinggalan jgk aku.. wall FB harus la HAPPY MOTHERS DAY TO THE MOST IMPORTANT LADY IN MY LIFE.. EMAK.. LUV U ALWAYS..

and pg2 tadi sblm turun kursus aku dh kring kring dkt emak utk wish dia :)

HAPPY MOTHERS DAY MAK.. SAYANG MAK.. SORI TK DAPAT BALIK CELEBRATE

dh tue ajer... bukan aku tamoh wish lebey lebey.. aku benda yg touching touching nie, cepat sgt rembes kuar air mata.. dhhhhhhhh dramaaaaaa plk aku di situ..

org tua tue pn, blh tahan dia punyer emotional.. cakap TIME KASIH tadi pun udah bergetar getar ajer sore nyer.. aku bkn blh dgr gitu.. air mata udah genang genang.. aisehhhh..

cepat cepat aku potong OKEH LA YER MAK.. NOOR NK MASUK KELAS NIE.. NNT NOOR BALIK PASTU SEMUA ADA, KITE POTONG KEK YER..

mak aku balas YER LA.. YER LA.. TAK APE.. TAK APE.. punnnnnnnnn skettttttttttt lagik aku nk meraung.. terus benci pada bos membuak buak siap nk gie lempang lempang sbb buat kursus on mothers day..

i hate uuuuuuu!!!! haahhahahahah pingsan kl bos aku baca nih..

rilek bossss... bos pun ader mak kan... dh wish dh dkt dia??? :p

tp at the same time, terbayang bayang gak aku sepupu aku yg tade emak dh.. sedey nyer.. :( tahun nie dgn tahun lepas ajer, dh brape orang makcik aku meninggal dunia..

even abah aku pun kehilangan emak.. opah.. moga mereka ini terus tabah.. sematkan insan yg pernah kau panggil EMAK ini kemas kemas dlm lipatan hati..

Ya Tuhan, Kau panjangkan lah tempoh utk aku adik beradik bermanja dgn emak dgn abah..

last sekali sblm aku disound ketepek oleh tarzan 'bila nk tdo bila nk tdo' (tertekan aku nk mengarang pn tk aman), aku mengambil kesempatan mengucapkan:

"SELAMAT MENYAMBUT HARI IBU KEPADA SEMUA IBU IBU DI DUNIA TERUTAMA KEPADA RATU HATI, PUAN THALMIAH ABD KARIM.. SESUNGGUH NYA DIRIMU DISAYANGI DAN DICINTAI OLEH ANAK ANAKMU"

chiow!

Tiada ulasan: